Fliid Skrevet August 15, 2009 Forfatter Skrevet August 15, 2009 Morty, bra : ) Per, hahaha , morroklumpen. Selvfølgelig er du velkommen! Litt ned forran burde den ja, men vi var nå to stk som var skjønt enige om det ; )
Sandersen Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 ser for meg, bmwccn teknisk kontroll.. må gjennom en sjekk føre man får være med. "uff uff.. detta vakke bra, må nokk gi deg mangellapp her gitt, 3r på for lite senk her du gitt.. og 2r bmwccn logo samt to 1'ere for lakkerte speil og for lite kant på felgene. Beklager, prøv igjen neste år" Nooooo
Fliid Skrevet August 15, 2009 Forfatter Skrevet August 15, 2009 Hehehe, godt realiteten er en annen! Her får alt være med, så lenge det er en bmw : )
Sandersen Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 jeg kan sette et bmw merke forran på karten? ingen vill se forskjell på den og en isetta! bombesikker.
Sperre Skrevet August 15, 2009 Skrevet August 15, 2009 Kankjse litt OT men prøver alikevel. Mange som skal på BMW Dagene på Vålerbanen i September ? Hadde kanskje vert en mulighet å reist sammen dit ?
Fliid Skrevet August 15, 2009 Forfatter Skrevet August 15, 2009 Felleskjøring blir arrangert. Informasjon om dette kommer.
Peer Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Skal få retta opp noen av bmwccn feila, selvom det gir eu feil da.. dere er ikke helt samstemte har jeg på følesen av
Fliid Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 Hehe, ikke hør på Sandersen. Han har ikke bmw engang . : )
Sandersen Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 jajaja kommer sikkert en ny en etterhvert med litt mere krutt i ! sikler mest på en pre-face sleeper nu men.
fish Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Bump.. Hehe... Minner på om onsdagstreff i morgen 9. sept. (Oppmøte på Kvalitet Veikro - Gråtenmoen i Skien, 18.30)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå