raynik Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Greit at dn kom i 87, men gjelder dette også cab? Fra 5. måned 1990 til 9. måned 1990 ble E30 cab levert med kombinasjonen prefacelift og M tech 2 styling.. Denne utgaven kalles 798.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Det er fordi at facelift kom i sept 87. Facelift på 2/4-dørs kom 9/87 og på cab i 90, muligens 9/90 men det husker jeg ikke helt. Bilen det her er snakk om må være ombygd på en måte, det sees på hekken på bildet. Det ikke alle vet er at det er forskjell på hjulbuene bak på face/preface. De på facelift står lavere så en facelift med 60 mm senk bak ser mer senket ut enn den ''egentlig'' er. Last opp noen flere bilder av bilen, av fronten og siden så vi kan se hva som er gjort med den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 her er noen bilder;: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... &start=255 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Hvor mye er den senket foran/bak på disse bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 e litt usikker for å være heilt ærlig.. men tipper 60. er rimelig lav. er tror det er 60/40... å da ser den mer sigen ut bak... er det ikke noen plasser hvor man kan måle for å finne ut dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 fronten regner jeg må være gtrei å bygge om til M-teckII, hekken kan vel heller ikke være noe hokus-pokus når jeg har den hekken som jeg har... sidene er vel samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 e litt usikker for å være heilt ærlig.. men tipper 60. er rimelig lav. er tror det er 60/40... å da ser den mer sigen ut bak... er det ikke noen plasser hvor man kan måle for å finne ut dette? du har misforstått! du skal ikke ha 40 foran og 60 bak! neida, synes det ser ut som om du har 40/40, det er det jeg hadde på e30'n min, og det ser egentlig ganske likt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 e litt usikker for å være heilt ærlig.. men tipper 60. er rimelig lav. er tror det er 60/40... å da ser den mer sigen ut bak... er det ikke noen plasser hvor man kan måle for å finne ut dette? Sidene på face/preface blir jo noe ulike pga hjulbuene bak. Du kan måle fra midt på toppen av hjulbuen bak og opp til falsen som går langs hele siden av bilen under dørhåndtaket. Og sammenligne med en annen 2-dørs e30 MED tak og det spiller jo ikke noe rolle om denne er face/preface, bare den ikke er ombygd på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Greit at dn kom i 87, men gjelder dette også cab? Fra 5. måned 1990 til 9. måned 1990 ble E30 cab levert med kombinasjonen prefacelift og M tech 2 styling.. Denne utgaven kalles 798.. Ok. Da lærte jeg noe nytt i dag og! Hvis du skal ut med teppet en gang kan du se etter sveis, eller annet bevis på om den er ombygget. Jeg fannt det på min, for jeg har pre front og face hekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 har hatt ute teppet, kunne ikke se noen tegn, men lette jo ikke etter det heller da..... må kansje lete etter det når jeg ter ut teppet. men dette vil jo da si at M-teck II fangere skal passe....for jeg har jo uansett facelift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå