Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, Nøstbakken.. Det er helt utrolig!

Mysild: Det er ikke noe nytt nei.. Men det er ikke noe vits at tråden ligger å slenger på side 3-4 hvor ingen ser den, da kan jeg like godt bumpe den så fler kan titte litt om de kjeder seg :) Jeg liker hvertfall å ha mulighet til det! Beklager om det er imot dine meninger..

Nok OT!

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Mysild: Det er ikke noe nytt nei.. Men det er ikke noe vits at tråden ligger å slenger på side 3-4 hvor ingen ser den, da kan jeg like godt bumpe den så fler kan titte litt om de kjeder seg :) Jeg liker hvertfall å ha mulighet til det! Beklager om det er imot dine meninger..

Dårlig forum-etikette og fullstendig feil bruk av bumping.

De som kjeder seg greier utmerket godt klikke seg frem til side 3-4. Det er faktisk ikke slik at tråder blir borte bare fordi de havner noen sider ned. Tenk hvis alle skulle bumpe trådene sine uten at det var noe nytt - da hadde det blitt et veldig gøyalt forum..

Skrevet

Å bumpe sin egen bildetråd er ikke tillatt, og har, som hagenissen er inne på, med bl.a. forum-etikette å gjøre. Man kan jo tenke seg hvordan det hadde vært her om alle skulle "bumpe" tråden sin hele tiden.. Har man ikke noe nytt å fortelle, så skal tråden ligge "død".

Skrevet

Å bumpe sin egen bildetråd er ikke tillatt nei? Haha!

Da beklager jeg så meget folkens, skal aldri skje igjen! Utrolig hva man kan starte en diskusjon ut av! ... Holder å bumpe bildetråden sin en eneste gang, så tar folk helt av.. Uff!

Men nå vet jeg det, så tviler på at det vil skje igjen! Waste of time..

• 2 weeks later...
Skrevet

En kompis av meg hadde litt tid til overs på søndag kveld, så han begynte å tegne bilen min i Photoshop! Syntes det var litt morsomt jeg:) Ble jo ganske likt!

Se her:

16539_198483285799_657780799_361923.jpg

• 1 month later...
  • 2 months later...
Skrevet

hei Mats ;) fint du tar vare på gamlebilen min, blir ikke kjørt denne vinteren heller nei, bra det :) må si jeg har begynt å savne den bilen nå ;) etter å ha hatt mye rart siste året :P synd du byttet ut baklampene da, de ga et lite særpreg på bilen og var egentlig ikke så lette å få tak i :P nå har jeg endelig fått skilt på E30'n da, herlig å kjøre kul bimmer igjen :)

Skrevet

Heisann! Ja, tar selvfølgelig godt vare på den ;) Akkurat tatt den ut fra vinterlagringa nå. Handlet inn endel i løpet av vinteren, som skal fikses/byttes. Akkurat tatt oljeservice på den, byttet sleperingen, pollenfilter, ny cd spiller som matcher bra, fått på sommerhjul, pluss litt småting! Må handle nye frontlykter, da disse tar inn vann :/

Håper på å møte deg i e30en utover sommeren da! Har fulgt med i tråden din, ser jo veldig bra ut! Må nesten kjøpe den av deg og da, når du er ferdig med den den! Hehe :P Vet du er nøye, og gjør de riktige tingene med bilen ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

Da var de gamle sommerfelgene solgt, og nye bestilt! Felgene er ikke på lager enda, men kommer i midten av Mai. Havnet på en 19" felgpakke fra GS:

Felgpakke med 8,5x19 ET40 og 9,5x19 ET46 med 225/35-19 og 235/35-19

93195-1.jpg

Nå om dagen har jeg fått låne et sett 19" av en kompis, som fungerer helt fint å kjøre med! Ingen subbing, og størrelsen er ikke for drøy heller syns jeg :)

DSC00260.jpg

DSC00267.jpg

Skrevet
Ja, håper det! Utrolig spent ;D Nesten så jeg gruer meg litt til monteringen! Har ikke råd til å bli skuffa :P

ingen problem :) liker du de ikke så har du kjøper allerede ;) skal ha disse jeg og, men er redd for at jeg ikke får penger før dem er utsolgt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...