Haug530D Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Er ikke unormalt at fjærene på fører siden er litt høyere for å kompensere for vekta til føreren.På OPEL var det slik på frem fjærene selv på slutten av 70 tallet. Men det er en mulighet at gummi puta som fjæra hviler på kan være slitt. siden du har sjekka for fjærbrudd. Er nå ikke sånn på min med Eibach fjærer, de var kliss like før jeg monterte de, samme delenr å alt. Men nå har jeg ennda ikke somlet meg til å kjøre til en helt 100% rett flate ennda, vi har en gammel nedlagd bensinstasjon her jeg kan sjekke, utenfor pumpene er det en støpt plate.
bad_ip Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Var sånn på min e46 320 sedan 99 mod også. Kjøpte meg 18" felger og det subbet høyre bak med folk baki. Ingenting på venstre side. Hvorfor vet jeg ikke da jeg ikke gadd å undersøke dette. Var ikke helt unormalt fikk jeg høre. Så jeg kjørte på 17" istede for gadd ikke begynne å skifte til stivere fjærer og dempere.
E46Johnny Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Hadde et intrax senkesett til en annen bil jeg hadde, der var det også høyde kompensasjon på fører siden. Men jeg har ikke hatt behov for fjærbytte på min E46 ennå så kan ikke svare deg sikkert.
Jaws Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 hmm merkelig, men skal det vere slik då?? synest no det er litt merkelig for når eg sjekker rundt heile bilen so er den mellom 0,5 cm - 1cm høgare på venstre side og synest ikkje den synker so masse når eg setter meg inn :S
rolfi Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Er det skiftet bakskjerm? Er det på E28n min (sikkert forsikringssak når bilen enda var ganske ny) og den er litt lavere på den ene siden. EDIT: Fikk ikke med meg at det var både framme og bak.. Men mulig bilen har vært smelt i siden en gang, og både fram og bakskjerm er byttet?
Jaws Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 nei bilen har ikkje vert smelt, merket ikkje noko til det når vinter hjula stod på. men ka er det som påvirker høyden på bil? ka kan eg sjekka?
tjomi Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 var slik med min E46 å når jeg la om til sommerhjula på h.bakhjul. men den gikk seg til etter litt kjøring....
Jaws Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 men eg har kjøyrt ein del no siden eg la om, ka kan eg sjekka som holder bilen oppe/bein?
Jaws Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 No har eg sjekka litt, har sett under bilen men ser ikkje noko uvanlig, eg har tatt fjæra på h.s bak og flytta den øve på v.s og omvendt men ingen forskjell, har nokon andre her ide om noko eg kan sjekka? Ser på GS at da e 2 forskjellige fjærgummier til denne bilen, fjærgummien min er lik på begge sider, skal den vera det eller skal det vera forskjellig frå side til side? Hjelp ein kan som vil finna ut av problemet
Haug530D Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Fjærgummien og støtdemper ellers skal være lik fra side til side ja.
Jaws Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 hmm, ka kan da vera då?? ingen som har hatt da samma og funnet ut av da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå