Terje320d Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Senket nettopp min E46 sedan -02 mod med fjærer 60/40 mm.. og satte på sommerdekk. 17" med 225/40-17 dekk.. Men bilen vandrer veldig på veien? Drar fort til sidene? Må anstrenge meg mye for å holde den rett på veien. Kan dette ha med spissingen/hjulvinkelen etter senking å gjøre? Eller mener noen av dere at noe stag er gåent? Har sjekket styrestagene, og de var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Senket nettopp min E46 sedan -02 mod med fjærer 60/40 mm.. og satte på sommerdekk. 17" med 225/40-17 dekk.. Men bilen vandrer veldig på veien? Drar fort til sidene? Må anstrenge meg mye for å holde den rett på veien.Kan dette ha med spissingen/hjulvinkelen etter senking å gjøre? Eller mener noen av dere at noe stag er gåent? Har sjekket styrestagene, og de var bra. .. sporing ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Må ta 4 hjuls kontroll/justering etter senk er utført. Ikke sikkert det hjelper så all verden, da dekkene dine kan være av typen som spore godt uansett, men du slipper en usannsynlig rask nedsliting av dekkene etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Viktig med 4-hjulskontroll når du senker såpass. Spora bilen før senk også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Senking og stivere understell absorberer mindre bevegelse så det vil bli mer sporing. Det kan også hjelpe med firehjulskontroll, det må du uansett få tatt. Men kjør en stund på nye fjærene først så det får "gått seg til". Det er flere faktorer som fører til mye sporing. Det kan være dekk, felger. Men ikke sikkert det har gjort utslag før du har senka (kombinasjon av faktorer). Det kan også være slitte bærekuler. Hvis du kjører i høy fart og bremser ned jevnt og litt hardt, vingler bilen fra side til side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå