Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ingen som så meg da?

Jeg mener jeg så deg i Strømstad, du sto parkert på sørsiden av byen ved jernbane stasjonen, på andre siden av veien iforhold til kaia.

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kameraten min som jeg hadde med meg på torsdag, kjente han som eide den grå skylinen. og han sa at han ikke turte å holde følge med den blå 3serien fordi han kjørte helt gris :lol::lol:

Skrevet
Kameraten min som jeg hadde med meg på torsdag, kjente han som eide den grå skylinen. og han sa at han ikke turte å holde følge med den blå 3serien fordi han kjørte helt gris :lol::lol:

Høres ut som Niklas det :wink:

Skrevet

Hva bruker dere å gjøre på disse turene egentlig? På tv blir det jo fremstilt som nå skikkelig harrye greier for rånere fra toten med amazon :P Så mulig jeg har fått et litt galt inntrykk? :P

Skrevet
Hva bruker dere å gjøre på disse turene egentlig? På tv blir det jo fremstilt som nå skikkelig harrye greier for rånere fra toten med amazon :P Så mulig jeg har fått et litt galt inntrykk? :P

hehe, er en stor del av det det au... :) Man drar ned for å cruise litt, titte på biler og berter, drikke øl og holde leven. Er som å dra på byen, men å rusle rundt på samlingsteder på torvet og lignende istede for nattklubber og puber...

Skrevet

Har ikke trønderne en egen by som innvaderes på skjærtorsdag?

Jeg er hvertfall der nede for å le av folk. Det er også mye stilige biler der nede. Møtte en hyggelig kar med 750 på prøveskilter. Nesten 100% strøken.

Finnes mange blå bmw'er der ute :) MEN hvis vi snakker om samme grå skyline så virket den veldig orginal :lol:

Skrevet

Det beste jeg fikk med meg fra skjærtorsdag:

Sjekke tips.

1. Jeg har alt du trenger! Og ja, jeg har penger.

2. Vil du bli med bak i bilen og hilse på anacondaen min?

3. Du ser ut som du er tent på i trynet og slukket med brannøks.

Jeg tror jeg aldri har ledd så hradt før. Det var en kompis av meg som har mye å være glad i (les: overvektig). Han var så full at han lente seg på skyvedøre til Statoil i Strømstad. Da den åpnet seg falt han stiv som en stokk ned på bakken. Han lå der og vrei seg rundt mens han ropte "Burger! Jeg må ha burger!" Tom. svenske politiet begynte å le høylytt.

Skrevet
Det beste jeg fikk med meg fra skjærtorsdag:

Sjekke tips.

1. Jeg har alt du trenger! Og ja, jeg har penger.

2. Vil du bli med bak i bilen og hilse på anacondaen min?

3. Du ser ut som du er tent på i trynet og slukket med brannøks.

Jeg tror jeg aldri har ledd så hradt før. Det var en kompis av meg som har mye å være glad i (les: overvektig). Han var så full at han lente seg på skyvedøre til Statoil i Strømstad. Da den åpnet seg falt han stiv som en stokk ned på bakken. Han lå der og vrei seg rundt mens han ropte "Burger! Jeg må ha burger!" Tom. svenske politiet begynte å le høylytt.

haha.. synes dette var veldig tidi.. har ikke vert med på dette før..men meg og en kompis tok turen helt fra bergen for og se dette.. og vil ikke si eg ble skuffet.. se om vi greier og dra med oss flere neste år.. :D

Skrevet

Ikke Trondheim ihvertfall ;) Vet noen kjører over grensa til Storlien, men jeg har aldri vært spes interessert i Harryturene i påska så har ikke vært der selv og sett. Prioriterer som regel å stå i oppkjørselen og skifte hjul og polere bil i påska når været passer :)

Skrevet

Jeg er hvertfall der nede for å le av folk. Det er også mye stilige biler der nede. Møtte en hyggelig kar med 750 på prøveskilter. Nesten 100% strøken.

Finnes mange blå bmw'er der ute :) MEN hvis vi snakker om samme grå skyline så virket den veldig orginal :lol:

Olav heter han tror jeg, han er fra oppegård. Satt på med han en gang og da gikk det ganske rolig må jeg si

Skrevet

Tror kansje vi mikser litt skyliner her. Ikke så mange Olaver i Oppegård som kjører skyline. Jeg kjenner en som heter Lars Olav og kjører en grønn R32 gts-t.

Skrevet
Tror kansje vi mikser litt skyliner her. Ikke så mange Olaver i Oppegård som kjører skyline. Jeg kjenner en som heter Lars Olav og kjører en grønn R32 gts-t.

Denne vi møtte på e6 var vel mere matt hvit?

Skrevet

Har dere ikke noen bilder da? Jeg var selv innom Ch.berg skjærtorsdag og der var det ca 20 biler som "raggade" da jeg så, men hadde selvfølgelig ikke kamera i bilen akkurat da :?

Skrevet

Denne vi møtte på e6 var vel mere matt hvit?

Så denne bilen jeg også, hvit bil som ikke hadde vært vasket på en god stund, hadde vel grå felger også tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...