Nytern Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Som topic sier, har funnet ut at jeg igrunn bare trenger en bil.. Derfor vurderer jeg å selge E36'en som jeg har begynt å klargjøre til eu. Positive først: Motor virker veldig bra (320i), minimalt med tikking og drar godt. Har dessuten kvitt på overhaling av topp for ikke lenge siden. Dempere nye i 07, senket. Gode piggfrie dekk på pene 16" alu. Depolykter med xenon. Effektanlegg med finfin lyd. Alle bremsecalippere er nye. Byttet olje/filter, luftfilter, forskjermer og front nylig. Veldig pent svart interiør. 1991mod gått 288k km. Følger med sideskjørter, riegervinge og litt annet snacks. Negative: Endel rust, skal det gjøres ordentlig bør ene kanalen skiftes samt å reparere et lite hull i ene støtdempertårnet. Hopper ut av 1.gir innimellom. Girkassa fungerer strøkent ellers, clutchen virker veldig god. Sprekk i frontrute. Bilen skal være eu ok innen Mai. Bruker bilen daglig, suser og går, virker veldig tight. Hva er noe sånt verdt? Skikkelig kronglete innlegg
Simen! Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Gi oss litt bilder du Og årsmodel, km stand. så blir det letter si en pris!
Nytern Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Kan knipse noen bilder etterpå jeg.. Har bare dårlige avstandsbilder liggende på pc'en:) Forventer ikke gull og grønne skoger. Karosseriet har sett bedre dager.. Den er ihvertfall bulkfri og god teknisk!
Simen! Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Kan vel få igjen rundt 20 tusen, om motor ikke har gått langt da..
Nytern Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Skal få slengt ut bedre bilder.. Kommer nok ikke til å kreve såpass for den hvis jeg bestemmer meg for å selge.. Motor har gått like langt som bilen, 288k km. Topp er overhalt med kvitt, den bruker ikke olje eller vann.
Bmw_325i_ Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 mellom 12-15000,- en plass vil jeg tro du kan få for den.
Simen! Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Etter du kåm med km stand så tror jeg du får igjen maks 15tusen, og det er maks!!
Lars89 Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Noe sånn som det der ga en kompis 5 lapper for... Men 10-15 bør det gå an å få.
Nytern Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Takker, folkens! Teknisk er den ihvertfall veldig bra. Bare i 07 ble den påkostet astronomiske summer ser jeg i kvitteringsbunken her.. Kjekt å vite ihvertfall...
Nytern Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Haha, ja.. Har gitt den navnet "Snikende lappeteppe". Med effektanlegget er den vel ikke akkurat snikende men... Et lappeteppe er den ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå