Morten01 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hei Tenke omsider att jeg skulle lage en tråd om bilen min. Så jeg kunne få litt tilbake meldinger om den Gjerne tips til ting jeg kan gjøre (er vel egentlig ikke så mye anna å gjøre med den, i og med att BMW lager så gode biler i utgangspunktet ) Og gjerne tilbakemeldinger på ting dere ikke liker eller syns noe om Noe av målet med stylinga av bilen var forøvrig å holde den mest mulig clean og svart, noe dere sikkert skjønte fra bildene. Og fangere og slikt vil jeg holde orginalt da jeg syns M-tech stylinga er det som kler e46 best. Er ikke noe fan av rieger og sånne super-duper-mega combat-bodykits Det er forøverig en 320d 2004 mod som er chippa til 195 hk og 390 nm. Det er den andre BMW'en jeg har og er kjempefornøyd med bilene. Den er senka med H&R fjører og valsa for å få plass til dekk som er 235/30-19 foran 265/30-19 bak under hjulbuene. Felgene er av typen Hartge classic 2 felger som har blitt lakkert svart i senter. Noen mods: Senk. Sota ruter. Xenon i fjern og tåkelys (6000k og 8000k). Valsa. Tatt av modellbetegnelsen bak. Svarte detaljer som nyrer osv. Aux inngang. Har bestilt m3 speil, så de kommer forhåpentligvis på snart, så det blir forhåpentligvis bra Noe av utstyret: - Varme speil - 6-trinns manuell - M Sportpakke II - Antrasitt takhimmel - Hekkspoiler M-tech - Hvite blinklys - Sportsseter - Sportsunderstell II - Interiørdekor:Black alucube - Shadowline - Gulvmatter i velour - Automatisk avblendbart speil - Skipose - Midtarmlene - Sportsseter - Varmeseter forann. - Xenon lys - Klimaautomatikk - Automatisk omluft - Hifi Harman/Kardon - M-sport skinnratt - Hartge felger 235/30/19 foran og 265/30/19 bak - Batteri montert bak. - Comfort edition - Stoff Laser antrasitt. - Cruise Controll - El vindu - Regnsensor - Multifunksjonsratt - M-sportpakke Noen bilder før bilen ble senka: Og etter : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Bøs e46 dette Er vel stort sett perfekt i mine øyne, men om du tenker å gjøre mer så kankje en bakrutesenker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Mycket nais petroleumsbrenner Likte alt utenom DTM-endestussen på eksosen. Passet liksom ikke inn med resten av bilen. Eisenmann eller Scorpion hadde vært penere. Men alt i alt en snasen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten01 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Bimmersimen!: takk for det Ja, har tenkt litt på den acs senkeren og syns den er litt fin, men er så mange andre som har den nå men får se litt utover sommeren Eller har du noen andre gode forslag?? Acs bakrute senker: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... itzer_aero EirikL: Hehe, takk Ja, er enig i det. Den er fra den forrige eieren, og syns ikke den passa helt inn på en diesel selv, hehe. Men syns den lager så go låt i bilen, også plystrer den så fint hver gang jeg slepper gassen att man har blitt litt hekta på lyden Men får se hva jeg gjør med den når jeg går tom for andre oppgraderinger og blir litt rastløse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Kul den Acs senkern, men enig at den går igjen på en del biler! Kankje du skal la bilen vere som den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Pen E46!! AE hadde passa veldig bra på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 veldig pen e46 men syns du bør få noen hvitere park.lys pærer som står i stil til tåkelysa. kan jo evt montere AE ringer fra biltema.. er noen bilder av det på linken i "signaturen" min av vår bil med det montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 AE fra Biltema? Man kjøper jo såklart fra GS! Og ja, AE hadde passa bra Må få deg det Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Utrolig fin bil Kvitt deg med DTM potta og sett på AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Pen bil! Må si meg enig ang DTM stussen altså. Men har noen spørsmål til deg.. Hvilken chip har du, som gir 195hk? Hvilken høyde har du på senkesettet ditt? Har du mulighet å legge opp lydklipp av eksoslyden? Har 320cd selv og vil ha andre enderør så hadde vert kjekt å hørt om det ble rå eller teit lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Hvem vill forsterke en diesel lyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Man får en suselyd og slikt med effektanlegg. Grunnen til at jeg vil høre lydklipp er fordi jeg har lyst på denne suselyden, men ikke mere "dieselklakking".. Men viss du hadde hørt 330d med Eisenmann hadde nok blitt overrasket.. Ta et søk på Youtube.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå