Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vil se bilder av bayern!

Men kunne du hørt om han far din klarer å skaffe E28 M535i i god stand? Og ca pris ferdig reg? :)

Skrevet

Da er en ORGINAL mtech2 bil på vei til norge. Fargen er grå. 325, 2 dørs. Eletriske vinduer, sperr, kjørt rundt 160 tusen- husker ikke helt, kjørecomputer osv tror jeg. Motor og drivverk var flott, en rustboble på bagasjeluka å en abs føler som var gåen. eller 100%

Bilen kommer om en ukes tid så jeg bare lufter salget sålenge, prisen er ikke helt avklart enda, pga vi fkkk som svar hoss tolvesenet at de ikke var helt sikker på prisen på avgiftene. Men prisen blir rundt 105-110 tusen.

Den andre det var snakk om ble aalt for dyr + det ikke var en ORGINAL mtech2 bil.

Skrevet
Bilen kommer om en ukes tid så jeg bare lufter salget sålenge, prisen er ikke helt avklart enda, pga vi fkkk som svar hoss tolvesenet at de ikke var helt sikker på prisen på avgiftene. Men prisen blir rundt 105-110 tusen.

Som selger skriver blir prisen sansynligvis 105-110.000 :wink:

Skrevet

Da er bilen kommet, kommer bilder så fort en kompiss kommer hjem på msn og sender meg bilder.

Interiøret i bilen var sinnsykt tøft og strøkent. skal nokk lete lenge etter noe sånt. Mtech2 ratt, speil med lys under, cd spiller, svart taktrekk, mtech2 stoler i skinn på sidene og stoff i mitten (ingen hull eller slitasje)

Motoren gikk også som en klokke, ikke noe mer å si om den.

Utvendig så var det en liten bulk forran ved lykta på skjermen og en liten på bakskjermen. Så var der litt småtteri, litt rust bak på bagasjeluka og litt på den ene døra. Ellers så det veldig bra ut.

Skrevet
en kompis har en strøken delfingrå m-tech 2 orginal! han har fått bud på 130 000 ;-) bare sånn at du vet det ;-)

Såpass ja, men føler ikke vi kan ta 130 for denne siden den ikke er helt strøken, 2 bulker osv. Men kommer bilder så kan dere se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...