knut_olestad Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Nei, ikke det jeg mente Ble kanskje skrevet litt rart
Tsbusa Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Vil se bilder av bayern! Men kunne du hørt om han far din klarer å skaffe E28 M535i i god stand? Og ca pris ferdig reg?
leif harald Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Da er en ORGINAL mtech2 bil på vei til norge. Fargen er grå. 325, 2 dørs. Eletriske vinduer, sperr, kjørt rundt 160 tusen- husker ikke helt, kjørecomputer osv tror jeg. Motor og drivverk var flott, en rustboble på bagasjeluka å en abs føler som var gåen. eller 100% Bilen kommer om en ukes tid så jeg bare lufter salget sålenge, prisen er ikke helt avklart enda, pga vi fkkk som svar hoss tolvesenet at de ikke var helt sikker på prisen på avgiftene. Men prisen blir rundt 105-110 tusen. Den andre det var snakk om ble aalt for dyr + det ikke var en ORGINAL mtech2 bil.
leif harald Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 mulig å kjøpe utollet av dere? jepp det går helt fint. Usikker på navnet på fargen skal ta noen bilder nor den kommer.
leif harald Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Gleder meg til og få den hjem ja Bilen blir nokk og se på et street meet som skal være i stavanger 6. mai(tror det var 6. mai) på oljemuseumet.
A-Grepstad Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Dette hørest meget tøft ut=) Gleder meg til å sjå bilder=)
ingolfen Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 va blir prisen ferdig med skilter da;=)??? ej er veldi intrisert..du kan kontakte meg på pm angående salg;=)
Øystein E30 M3 Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Bilen kommer om en ukes tid så jeg bare lufter salget sålenge, prisen er ikke helt avklart enda, pga vi fkkk som svar hoss tolvesenet at de ikke var helt sikker på prisen på avgiftene. Men prisen blir rundt 105-110 tusen. Som selger skriver blir prisen sansynligvis 105-110.000
leif harald Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 Da er bilen kommet, kommer bilder så fort en kompiss kommer hjem på msn og sender meg bilder. Interiøret i bilen var sinnsykt tøft og strøkent. skal nokk lete lenge etter noe sånt. Mtech2 ratt, speil med lys under, cd spiller, svart taktrekk, mtech2 stoler i skinn på sidene og stoff i mitten (ingen hull eller slitasje) Motoren gikk også som en klokke, ikke noe mer å si om den. Utvendig så var det en liten bulk forran ved lykta på skjermen og en liten på bakskjermen. Så var der litt småtteri, litt rust bak på bagasjeluka og litt på den ene døra. Ellers så det veldig bra ut.
///Mysild Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 en kompis har en strøken delfingrå m-tech 2 orginal! han har fått bud på 130 000 bare sånn at du vet det
leif harald Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 en kompis har en strøken delfingrå m-tech 2 orginal! han har fått bud på 130 000 bare sånn at du vet det Såpass ja, men føler ikke vi kan ta 130 for denne siden den ikke er helt strøken, 2 bulker osv. Men kommer bilder så kan dere se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå