Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjørt på i dag gitt, med bimmern.

Møtte en kompis av meg på bensinstasjonen når jeg måtte ha litt proviant.

satt i hver vår bil med begge førersidene mot hverandre. Så når kompisen min skulle kjøre så var han ikke klar over at rattet sto i full sving og han dro hele kingkaben langs min bakskjerm.

Skademeldig er skrevet, men hva skjer nå? må jeg bare vente på telefon fra forsikringselskapet i en evighet?

Bilder kommer i morgen.

Skrevet
Hvor takserer jeg den da? på mitt lokale bmw verksted eller kommer forsikringselskapet med sin egen taktsmann?

Det får du beskjed av forsikringsselskapet ditt om,hvordan du skal få utført taksten.

Skrevet

Ved innsendelse av skademelingen vil du få en tilbakemelding fra ditt selskap, der de vurderer skyldspørsmålet på skaden. Vurderer de at motparten har skyld og du har kasko retter ditt selskap din skade uten egenandel og sender regningen til motpartens selskap, iallefall slik det har vært ved mine påkjørsler. Da får du også et skadenr, ring selskapet og hør hvilke verksteder i din nærhet du kan sette inn bilen på, mulig du kan velge fritt (avhenger av selskapet ditt) Har du leiebil på kasko så er det bare å fikse det med det samme.

Men har du ansvar eller delkasko må motparten selskap vurdere ansvarsforholdet og da bestemmer de takstmann/verksted.

Skrevet

ble veldig dårlige bilder for jeg spylte av all søla fra fjellet pluss at det var mørkt, men men

ser det ikke så bra men buen er rimelig flat.

ghjsrf2i5pyaj1fa5ar0.jpg

Ganske stor bulk føre baklykten og en under

utrhje4mjddprv9sqhio.jpg

mlsbqrm5nsirgbdtm6ma.jpg

Skrevet

Har heldigvis full kasko på bilen og jeg sto helt stille når det skjedde. bilen min sto med brekket på og i gir. Kameraten min ble rimelig fra seg, han var hjemme på perm og og det første han gjør er å smelle i en bil.

Skrevet

han har rød bil ja:) og nå har en med sorte detaljer på venstre side. Må si at BMW er en ganske solig bil for hele døre og bakskjermen på kingkaben er trykt en del inn.

La også merke til at felgen er ripet opp og det ene festet til bakfangeren er ødelagt. Noen her inne som har snøring på hva dette kommer til å koste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...