Gå til innhold

E34 ///M532i S54, Nürburgring 2024!


NeonMuffler
 Share

Anbefalte innlegg

Syns bilen din har blitt veldig bra... Eneste jeg ikke skjønner er at du ikke beholdt den orginale tofargede M5 sølvfargen nede. Syns M5 stylingen er mye tøffere med to farger.

Selv har jeg lakkert opp min M5 styling i islandsgrønn og den orginale gråfargen til grå bil.

Den er lysere enn den vanlige grå fargen...

Og en annen ting... Ser du noe ut av bakruta lenger...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

liten update her. toppen har blitt plana, og jeg satt ny pianotråd og nye pakninger på alt. toppen ble satt på og tima på fredag, og igår satt jeg på alt rundt, og idag starta den!! :D den starta på første turn :)

så skal ta et oljeskift og fylle på kjølevæske og se hvordan det går. har meldt meg på e30 meet neste helg på rudskogen. så bilen blir å se der :)

oppstart:

https://www.facebook.com/photo.php?v=10201431903219465

n3mihu690ox8gzmjlyzk.jpg

puyl1fwedkzxhwvrt6o5.jpg

vpafli0nc3zz6pmjzufc.jpg

h6g70s0vd2t23fe0wzj9.jpg

fkg3b8lnsth8fjkjp3y5.jpg

0p0tjo75d8asw438q3vp.jpg

f2qmzxq4f0xpyflbjvfc.jpg

r7ewb8g1ekovtu95skib.jpg

v2pztbniukv0qrs02jne.jpg

også noen dekk som jeg gleder meg til å prøve på banen

tqkuex6x0p5sfurcedvl.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har holdt på som en gal denne uka, toppen måtte av igjen på tirsdag siden pianotråden lå litt for høyt, så ble full fart for å få tak i pakning og bytte igjen. bilen starta fort igjen på torsdag, men sliter med at den fusker på syl4:/ har feilsøkt i flere timer idag men ikke kommet frem til noen ting. bra komp på alle, coil er bra, plugg er bra og ikke brudd i ledning. men den får ikke gnist! mistenker sprutet kanskje... men nå må jeg gi meg desverre, så blir ikke dennepå e30 meet:/ tar bruksbilen isteden og kaster den utpå banen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har holdt på som en gal denne uka, toppen måtte av igjen på tirsdag siden pianotråden lå litt for høyt, så ble full fart for å få tak i pakning og bytte igjen. bilen starta fort igjen på torsdag, men sliter med at den fusker på syl4:/ har feilsøkt i flere timer idag men ikke kommet frem til noen ting. bra komp på alle, coil er bra, plugg er bra og ikke brudd i ledning. men den får ikke gnist! mistenker sprutet kanskje... men nå må jeg gi meg desverre, så blir ikke dennepå e30 meet:/ tar bruksbilen isteden og kaster den utpå banen

Prøv å bytt om coil ledningene på syl 3 og 4. For å se om problemet flytter seg. Du kjører wasted spark så ett fett hvordan de står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

liten update igjen her, etter hjelp og super service fra integrale8v / ELS Tuning så går bilen på alle 6 og den går bra:) radiatoren pipler ut litt vann, det er eneste som er galt nå. men venter på ny alu radiator som er bestilt. så når den kommer er det bare å bytte og kjøre på! blir også bøttestoler for banetreff i den siden jeg fikk rå pris på RECARO Pole Position :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • NeonMuffler changed the title to E34 ///M532i S54, Nürburgring 2024!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...