BMW318TDS96 Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Jeg sliter med en klunke lyd i forstillingen har byttet h/v ytre styreledd og stabstag de kjøttbeina men har en lyd som kommer i humpler det høres ut som om det er noe som står i spenn og slipper opp kan det være de foringene som sitter på stabstag i to slike klammer? en på hver side av det ser den ene har en del servo olje på seg. Denne lyden kan jeg får til ved og svinge hardt til venstre også
Olelink Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Topplagrene kanksje? Når de er utslitte gir de klunkelyd i humper osv i allefall, samt at topplagret beveger seg når man svinger, har ikke vært borti at topplagret har laget ulyd ved svinging selv så det kan være noe annet..
S.Arnesen Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 har samme lyden selv også. fikk den ved montering av coilover, og har mange andre har fått tilsvarende...
Frode D Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Tipper det er topplageret/fjørbeinslageret som er dårlig. Hadde det selv også, og da var det det som var dårlig. Prøv å trykke ned bilen der det lager lyd og slipp igjen. Viss det lager en klunke-lyd da, så er jeg temmelig sikker på at det er topplageret som er gåen..
BMW318TDS96 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 Trykker ned på den siden lyden kommer fra da kommer det ikke noe klunk der. bare når jeg kjører kommer det lyd en sånn kneppe lyd som noe står i spenn og blir sluppet opp da kommer den lyden pluss bilen drar til høyre side etter jeg tok forstillingskontroll. Andre gode forslag?
BMW318TDS96 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Kjenner når jeg kjører ifra 30 til 50 så rister det litt i rattet men over dette merkes ikke noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå