Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne bilen solgte jeg billig for 1 uke siden til noen pakistanere.. '¨

javel så hvis en nordmann hadde kjøpt bilen så hadde du skrevet solgt til nordmenn liksom? vitsen og skrive pakistanere liksom? forstod ikke den heilt? :)

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fordi pakistanere/indere/kurdere/utlendinger har statistisk sett høyere frekvens for å kjøpe "vrak" og fikse de opp og selge de videre til blodpris. Litt sånn som nordmenn og leiligheter og utleie. Hver med sitt, på godt og vondt.

Skrevet

Hadde jeg vert intresert i å kjøpe den bil, tror jeg interessen hadde stoppet når jeg hadde lest navnet på eier.....Vert borti for mye av det der.

Skrevet

Dette beviser hvertfall at det alltid er fordel å sende bilen på NAF-test før man kjøper. Selv om man har peiling selv, kan det være vanskelig å se alle feil på en mørk parkeringsplass.

Skrevet
Aner jeg en person som vil sabotere en fortjeneste han selv gikk glipp av her tro? :D

Noen gjør gråstein til gull, mens andre gjør det til grus...

Hehe... om du er en person som ville solgt en bil med flere grove feil uten å opplyse om det bare for å tjene noen ekstra tusen så vær så god. Men jeg selger tingene som de er og opplyser om alt så er det opp til kjøper om han vil ha den eller om jeg godtar den prisen han foreslår.. Jeg gikk heller ikke i tap siden jeg også fikk den billig så da er jeg fornøyd :)

Skrevet

Å fytti rakkern så stygt det er med sånn chrometape, masse mercedeser jeg ser det som har det rundt lyktene bak, det ser jo helt forjævlig ut. Hvorfor ta en bil som i seg selv er ganske clean i stilen, og jalle den så til de grader opp?

Skrevet
Likte den setningen i annonsa om at det var et muntert annlegg baki bilen eg. :D Sikkert morsom å kjøre da. ;)
kjøper du denne får du garantert en god latter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...