Gå til innhold

Original E30 325i

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke lyst og selge en då? 325? :D

Hehehe, beklager, blir nok ikke solgt med det første. Den nyinnkjøpte blir nok solgt lenge før den andre ;)

Litt om den nye bilen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla_E30

Uansett, her er et bilde, en E30 i forgrunnen, en annen i bakgrunnen :)

czt9yz7pttllekhfkdwi.jpg

Hæhæ, unnskyld om jeg forårsaket noen misforståelser her ;) Den nye er en 1976-modell, interiør er strøkent (og veldig brunt), og den er 100% rustfri. Denne skal i hovedsak brukes til koseturer i sommer, for å unngå for mye kosekjøring med BMW'en :lol: Var i kjelleren og fant noen gamle takbøyler som jeg vil ha på. Skal også gå til anskaffelse av 'N'-klistremerke. Ellers har jeg veldig lyst til å senke den litt, og få på noen Minilite felger. Men vi får se, den ser bra ut som den er også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Kjempe eksemplar du har der da :)

Hadde gjort seg med andre felger å bittelitt senk :) Bare å beholde orginalfjærene så har du fortsatt mulighet til å få den tilbake til orginal stand 8)

Jo takk!

Ja, har begynt å vurdere det faktisk. Tror nok det blir Alpinafelger, trolig replikaer, om ikke så altfor lenge.

Er veldig forelska i den her, selv om jeg ikke vil ha fullt så mye senk eller så heftig dim på felger/dekk, og ikke sorte lykter. Ser pent ut da.

jqnczuzy43ovhro8pv3v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...
Du var ikke i Stavanger på tirsdag vel? Med Rollan din? :P

Hehe, nei var ikke det. Bor i Gjøvik nå, så større sjans for å se den der ;) Skal settes bort for vinteren på fredag tenkte jeg.

Disse var jo vanlige biler en gang i tiden, men er blitt såpass skjeldne at man legger merke til dem nå. Var den også TV-registrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin orginal bil :), ikke mange som har gått så lite lenger. Synes du skal beholde den orginal og kjøpe noen tidsriktige felger til bilen.

Takk :)

Forresten en liten oppdatering også. Det aller meste av rust har nå blitt fjernet. Det var bare snakk om overflaterust litt rundt om. Skal trolig gå over litt grundigere neste sommer og ta det som er igjen.

Ett dårlig mobil-bilde av BMW'en på fjellet like ved hytta, og ett tatt av Corollaen med ordentlig kamera tidligere i sommer (samme plass).

568w5xs61o0cewuytrav.jpg

by2ter30jhqhd026phhw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...