Cbrooen Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Herlig bil Sigurd! Må lage en tråd med både e36 din og e39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Jo takk Christian. Må få tatt noen flere bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Syntes nesten eriksen må lage en tråd her snart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Hvis du er den jeg tror du er chris, så må du lage tråd om nybilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Den er lagd alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Så den nå lekkert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Ny update, montert Bilstein B8 i dag. Etter en prøvetur kan jeg si dette viker veldig bra, kjører da en kombinasjon med Eibach 35/30mm fjærer. En enklere jobb en forventet med skruhjelp av Thomas-320, takker for det . Kan virkelig anbefale alle som skal ha bilstein dempere å handle med badsha her på forumet, topp service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 B8 er ok til prisen og en god oppgradering til utslitte dempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Var egentlig ikke keen på coilovers, så da fant jeg dette som et godt alternativ. Med lekk i begge framdemperne fant jeg ut at det var på tide å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Hør med badsha så får du sikkert en bra pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Jeg skal ikke ha noe annet en justerbare coilovers igjen, bare lurte på hvor mye du måtte ut med for de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 hehe ok, ga 5500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Tokk noen bilder i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 hehe ok, ga 5500kr ikke så galt igrunnen... tror jeg gav ca det samme i butikk for noen år tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå