Spiff Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 er det linselykter eller vanlige? mye tenkte du deg for de? kunne tenkt meg 1500kr for de, de ligger faktisk i nittedal så det er jo ikke lange biten for deg heller. men nå er gamlinga på ferie i 14 dager da, skal oppover selv også om ikke lenge, bare si fra hvis du vil se på de eller noe, tror ikke jeg har bilder av de her, man kan sjekke. er linselykter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Ombygg? Vis jeg setter den igjen der i 2-3 uker i vinter, vil det nok sitte en 3.2l i bilen ja. RÅTT!! Hvor mye skal de ha for noe sånt da? De tar 115k for å bygge om hele drivlinja og godkjenne det. Da bytter de motor, girkasse, understell, eksos og sveiser forsterkninger. Spurte også hvor mye ekstar det ville koste å sette inn V8 fra e39 m5, da kunne jeg plusse på 150k. Så tydlig at det er mye jobb, når motorene koster ca det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 er det linselykter eller vanlige? mye tenkte du deg for de? kunne tenkt meg 1500kr for de, de ligger faktisk i nittedal så det er jo ikke lange biten for deg heller. men nå er gamlinga på ferie i 14 dager da, skal oppover selv også om ikke lenge, bare si fra hvis du vil se på de eller noe, tror ikke jeg har bilder av de her, man kan sjekke. er linselykter ja Studerer i Porsgrunn nå, men er som oftest hjemme i helgene. Kunne tenkt meg å sett de, se om du har noen bilder a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 får kommentere så jeg holder meg oppdatert på tråden din da sigurd synes du skal gå for 3,2 jeg men ikke før jeg får nytt hjerte i min! husker du hva de skulle ha for e39 til m5 igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 får kommentere så jeg holder meg oppdatert på tråden din da sigurd synes du skal gå for 3,2 jeg men ikke før jeg får nytt hjerte i min! husker du hva de skulle ha for e39 til m5 igjen? hehe, for se hva som skjer. Spurte ikke om pris på e39, men forsto det slik at det var en del mer jobb, enn å bygge om en e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Liten photoshoot, med heftig utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 klare bilder! men med så mye utstyr og ting og tang, bør du lære litt photoshop også... den himmelen kunne blitt kul med litt shadow/highlight og noen dodge og burn her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 klare bilder! men med så mye utstyr og ting og tang, bør du lære litt photoshop også... den himmelen kunne blitt kul med litt shadow/highlight og noen dodge og burn her og der hehe. Ikke jeg som har tatt bildene. Ble tatt noen andre bilder til et fotoprosjekt, så fikk jeg fotografen til å knipse noen ekstra bilder bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 klare bilder! men med så mye utstyr og ting og tang, bør du lære litt photoshop også... den himmelen kunne blitt kul med litt shadow/highlight og noen dodge og burn her og der Hvorfor fucke opp bildene med jall ? når det allerede er naturlig fin natur i bakgrund ? trur nok fotografen som gjorde det der gjorde lurt i å la bildene være som de er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 klare bilder! men med så mye utstyr og ting og tang, bør du lære litt photoshop også... den himmelen kunne blitt kul med litt shadow/highlight og noen dodge og burn her og der Hvorfor fucke opp bildene med jall ? når det allerede er naturlig fin natur i bakgrund ? trur nok fotografen som gjorde det der gjorde lurt i å la bildene være som de er! Det blir jall hvis man ikke vet hva man skal gjøre, det er alt jeg har å si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 klare bilder! men med så mye utstyr og ting og tang, bør du lære litt photoshop også... den himmelen kunne blitt kul med litt shadow/highlight og noen dodge og burn her og der Hvorfor fucke opp bildene med jall ? når det allerede er naturlig fin natur i bakgrund ? trur nok fotografen som gjorde det der gjorde lurt i å la bildene være som de er! Det blir jall hvis man ikke vet hva man skal gjøre, det er alt jeg har å si... Det er unødvendig å redigere på noe som er naturlig tøft fra før. Det er alt jeg har å si;) for all del, hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Er en utbrent himmel tøft? jaja, ikke store krav du har til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Var hovedsaklig noen andre bilder som ble tatt der. Man kan hvertfall se forskjellen på de to bildene der. Det øverste er tatt med blitzen og nederste uten, som dere ser blir det helt klart forskjell på himmlen, ingen av de bildene er redigert noe på. Man kan få utrolig fint lys med det utstyret uten å bruke mye tid i photoshop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Er en utbrent himmel tøft? jaja, ikke store krav du har til bilder uff, gidder ikke diskutere det ! jeg ser ikke poenget med å sminke opp en dame, hvis hu allerede er naturlig fin! De bildene er NATURLIGE fine! de er ikke redigert (sminket) derfor duger da vel det ! er da ikke himmelen du skal se på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 sorry OT i tråden, men: du sier du ikke vil diskutere Thomas, men du gjør det likevel... poenget mitt er, at det kunne blitt gjort litt mer ut av bildet, siden det ble rigget så med lys og blitser... bildet er bare litt flatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå