Fredheim Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Er vel på tide å lage en tråd om min BMW også. Etter å ha vokst opp med flere bmw, Bla en E38 728i og en X5 så gikk valget på en bmw.(fattern har konvertert til merc nå da :S)Uansett en 2001 320Ci kabriolet, som jeg har hatt i ca. 2 år nå. Jeg hadde den helt orginal i over 1 år men så fikk jeg se siden E46Fanatics og da gikk lommeboka på en gigantisk smell! Skal montere M3 front, M3 sidekjørter og M-tech II bakfanger forhåpentligvis iløpet av påsken. Mulighens også 4 enderør i litt custom løsning. [X] - Ferdig Lyd: [X] - Bavarian Soundwerks Stage 1 Rainbow speaker package [X] - Planet Audio Amplifier RX5.600 - skal byttes til 2 kenwood amps snart. [X] - Pioneer Avh-P6000DVD [X] - Kicker 10" L5 in Skipass Styling: [X] - E46Fanatics stickers i begge bakrutene [X] - 19" CSL Replica [X] - M3 Gauges Rings [X] - 30/40mm Senk [X] - M-Tech Aluminium pedals [X] - Hardtop med chrome lister [X] - Chrome enderør [X] - M3 Heckspoiler til bagasjelokk [X] - M3 Side skjørter [X] - M3 Replica Front (har CSL Splitters liggende) [X] - M-tech II Bakfanger (kjøpt) [X] - K&N 57i Generation II Airfilter [X] - Aurora LED Angel Eyes 60 led version [X] - Schmiedmann floor mats [X] - 8000k Xenon lights [X] - 6000k Xenon tåkelys [X] - Grill i bilens farge [X] - M3 replica speil (e36 style) Dagen jeg kjøpte bilen: Thread Under Construction!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Det var på tide du lagde en tråd her hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Meget pent med CSL-felger Regner med du gleder deg til resten av våren og sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Meget pent med CSL-felger Regner med du gleder deg til resten av våren og sommeren. takk , Ohh yeah gleder meg til go været ja. Men nå skal jeg ut å montere M3 front, M3 sider og Mtech 2 bakfanger. Håper det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Høres ut som en bra plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 M3 side skjørtne passet perfekt. Synd at vi ikke fikk på front og bakfanger idag Men det blir vel en jobb imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Flott cabriolet du har ja. Den kledde CSL felgene helt perfekt Blir bra med full M-pakke også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Alex88 Jepp, sover til godt utpå dagen da Ellingsen B. Takk takk, er liksom litt kjedelig uten litt M plastikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Lekker bil det her Kommer til å bli pent med alt ferdig montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Lekker bil det her Kommer til å bli pent med alt ferdig montert Takk og takk for hjelpen med sideskjørtene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Her er noen bilder av de nye speilene og sideskjørtene. Orginale M3 sideskjørter og replika E36 speil. Vet det er mange som syntes E36 M3 speil ikke har noe på E46 å gjøre. Personlig liker jeg dem, dessuten fant jeg ikke speil som er like E46 M3 speilene utenom orginale. Ble bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Alt av M delene er på nå: - M3 front med hamann tåkelys deksler - M-Tech 2 bakfanger - M3 Sideskjørter Bilder: (sammen med alex88 sin bimmer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Ble nice denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Lækkert Bare LED baklys nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Nå ser'n bra ut Ingen bilder av baken!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå