csharp Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Hallo! I følge SnapDrive trenger jeg å bytte stab stag på begge sider på min E46. Jeg har lite peiling på slikt, men jeg ser at de koster 3-400 kr stk, og SnapDrive skal ha 2000 kr for å ordne dette - så jeg lurer på om dette er en vanskelig operasjon å fikse selv - da hadde jeg jo kommet unna med 6-700 kr i stedet........ Noen som vet?
GiljeN Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 tror nokk ikke du vil bruke så alt for lang tid på dette + du lærer noe Doit
Hoem Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Dette er så lett at jeg hadde uten tvil gjort det selv. Deler bestiller du på koed
KalMar Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 søk på proskjekt tråden her å se om du kan finne noen som har gjort den samme opperasjonen... eller bilder som kan være behjelpelige dette fikser du selv du trenger bare vanlig verktøy (skralle, og noen pipper evt. fastnøkkler) lykke til !!!
Lars89 Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Er nok stabstagfestene, eller "kyllingbein" på verkstedspråk som må byttes. Koster 146,- pr stk på Koed Kan sitte godt, så greit med luftverktøy evt bare kappe det av med vinkelsliper
csharp Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Okay, takker for alle svar - skal se om ikke jeg kan få fikset dette selv da Har det noe å si om jeg kjøper dette på Biltema i stedet, ser det er omtrent like rimelig som koed, og da slipper jeg frakt?
Haug530D Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Okay, takker for alle svar - skal se om ikke jeg kan få fikset dette selv da Har det noe å si om jeg kjøper dette på Biltema i stedet, ser det er omtrent like rimelig som koed, og da slipper jeg frakt? Aner ikke, men Biltema deler har vært diskutert opp og ned i mente her inne, noen deler er jo bra mens andre aldri burde vært satt på en bil. Men eg tror Biltema kjøper mye deler fra diverse Bilfabrikker inkludert BMW, dette er deler som bilfabrikantene ikke synes er bra nok, kan være m skjønnhets feil å sånn tror jeg.
Bmw_325i_ Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Okay, takker for alle svar - skal se om ikke jeg kan få fikset dette selv da Har det noe å si om jeg kjøper dette på Biltema i stedet, ser det er omtrent like rimelig som koed, og da slipper jeg frakt? tror ikke dem har de delene på biltema.
csharp Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Okay, takker for alle svar - skal se om ikke jeg kan få fikset dette selv da Har det noe å si om jeg kjøper dette på Biltema i stedet, ser det er omtrent like rimelig som koed, og da slipper jeg frakt? tror ikke dem har de delene på biltema. OK? Kan du sjekke det - jeg fant nemlig det jeg tror er denne delen på websiden til biltema.......
hillmar Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Joda de har det på biltema. Heter "stabelisatorstang" der. Ser at det er samme pris på Koed og Biltema, og uten å rakke ned på biltema ville jeg følt meg sikkrere på kvaliteten fra koed...
Tom K Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Biltema handler vel en del hos Lemførder, det er jo grei kvalitet. det er også visse kvalitetskrav til slike deler så jeg tror ikke du har noe og frykte ved kjøp hos Biltema
Simpel Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Kan være vrient å få av disse stagene. Varmepistol gjør susen!
tomerikk Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Joda de har det på biltema. Heter "stabelisatorstang" der.Ser at det er samme pris på Koed og Biltema, og uten å rakke ned på biltema ville jeg følt meg sikkrere på kvaliteten fra koed... Slett ikke usansynlig at det er samme person som har slipt bort BMW nummeret på begge.
hillmar Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Ja jeg hadde ikke blitt overrasket om det var tilfellet jeg heller, men når prisen er den samme så FØLES det bedre å kjøpe det et annet sted enn biltema
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå