SSM Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Trodde ikke det var justering på ventilene på M60en... Synst jeg leste noe om dette i instruksjons boken.
M6 Bjørn Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Trodde ikke det var justering på ventilene på M60en... Synst jeg leste noe om dette i instruksjons boken. Løse bolter på oljepumpen har jo vært ett problem på M60 motorene,noe som da kan føre til lavt oljetrykk....
Robin L Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 Haster! kan jeg ta av bunnpanna og stramme boltene på oljepumpa uten å skifte pakning? Slatlem klarte å å bestille feil pakning. Har allerede tappa oljen, og fant ut etterpå at pakninga var feil.
M6 Bjørn Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Viss den gamle pakningen ser grei ut kan du nok det, men det beste er selvsagt å få på en ny....
Robin L Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 men det ser jeg vell ikke før jeg har skrudd opp? kjedelig om den lekker som ei sil iaffal... :s har prøvd å funnet ut momentet på bunnpanna og pumpa uten hell. . noen tips om hvor hardt den skal dras til? kan skaffe momentnøkkel om det er nødvendig..
Robin L Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 da fikk jeg strammet opp pumpa,skifet olje og filter. brukte castrol olje denne gangen, tok mobil1 forrige gang tror jeg det var. og nå ble tikkingen helt borte :D var to bolter som var løse på pumpa. var litt slakke på kjeda til pumpa også, men jeg vet ikke hvor mye det skal være?! creds til gs som leverte pakkningen daget etter jeg ringte! selv om jeg ringte i 11 tida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå