StaLe30 Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 fått bilen ut å prøvd litt, rs'ene ble ikke så bra på, så blir kjørans på m5 hjula til jeg får de nye. Noen bilder fra skjærtorsdag og var ute kjapt idag. ps: hakke fått tak i så mye 5x120 spacers og hakke hengt opp eksos ordentlig siden den må svinge så mye for å komme ut hulla på bakfangeren, derfor er bilen så høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 pene saker, men bør kanskje omformulere den topicen litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Fine biler og tøffe bilder. Likte ikke helt det pledde i baksete der StaLe30 men rå bil du har. Spesielt likte jeg det bilde med e34`en ifart . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 hehe det er mest på kødd med det baksete fant bare ett møllspist ett på hylla, så trakk det med bestemor-pledd det ble tøft d bilde av e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 He he . Har noen fine biler i familien og veldig punktlig så ble litt overrasket over det stuntet der he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Pene saker... Nydelig den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 hehe det er mest på kødd med det baksete fant bare ett møllspist ett på hylla, så trakk det med bestemor-pledd det ble tøft d bilde av e34 gratulerer. ja hvordan føles det med 3,2 literen da??? Det har vært gøy å følt med så langt, på det du har lagt ut. Når venter du felgene kommer da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Det så jo ganske tøft ut med M5-felgene. Men synes du skal beholde pleddet i baksetet. Det gav en viss rustikk look:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Herlig e30.. Syns de gamle M5 felgene gjorde seg utrolig bra på denne bilen.. Er du selv fornøyd med motorombygget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 syvertsenk: Det føles jævli deilig med 3.2L, går noe så inni helvette synes jeg, slutter aldri å dra. Motor å alt virker problemfritt og ser ikke ut som noe er glemt Felgene mine lengter jeg veldig etter... Sendte akkurat en mail igjen for å høre hvordan det ligger an, håper å kunne hente de ganske snart. EirikL; jeg synes baksete ble kult, men haha, det hadde vel sett bedre ut i en litt mer oldschool se'ende e30 Ellingsen B.: Ja er utrolig fornøyd, gleder meg til mer sommer å banekjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Blir ikke bedre enn det her! Er bagasjelokket ubehandla? så litt matt ut iforhold til resten..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Det er Carbonkoffert med klarlakk osv. Men det skal få ett strøk klarlakk eller blåfarge- litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Ville gått for litt mer klarlakk jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Utrolig bil du har bygd deg!! Ikke lakk bagasjelokket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Ser rå ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå