tikkakjell Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 gratulera med fin sommer bil. er berre heilt knall med cab når de er 20pluss er nok desverre fan av nakke støtter bak eg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 takk kan noen vise meg bilde av cab med nakkestøtter eller??? er det så jævla rått!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Fin sommerbil! Her er bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 nei dæven da er det jaggu finere uten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Mye finere flat, altså uten nakkestøtter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Det der var jo en forferdelig cab og da Par bilder fra gamlebilen min med nakkestøtter. Ingen tvil om hva som er penest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Jeg synes det ser ut som et badekar uten nakkestøtter bak. Nakkestøttene danner mer helhet over kupeen, men det er no min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 jeg syns det er penest uten nakkestøtter bak. brått 2 klumper midt bak på bilen ser bare rart ut spørr du meg. syns de 2 klumpene som stikker opp bare ødelegger linjene i en cab på samme måte som veltebøyler. bmw cab er penest uten støtter bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 finest uten ja! blir to ting for mye bak der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Heilt ening, ingen nakkestøtter bak, ser berre domt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 tøft! nakkestøtter må man ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Fikk tatt en vår "shining" av bilen. En runde med skikkelig vask, polering og lakkforsegling med høyglans til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 gratis med ny bil så strøken ut denne eneste som var kjipt var at panser emblemet er borte altid sett for meg at det er slik man gjør på Audi, Vw og Opel (min mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 takker. det med emblemet har egentlig ingenting å si for meg. tenker ikke på at det er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Lurer på om det er feil innpress på felgene. De er 8,5" brede men hjulbuen er maks valsa? Har ikke hatt av hjula for å se på innpresset men.. Har 215 dekk og det subber litt i krappe svinger med to i. Kan ikke kjøre med 4 i for da subber det i skjermene.. må heve den litt. Har kjøpt 205 dekk men vil det hjelpe? Blir litt mer strekk så kan avverge litt subbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå