Rostad Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Hadde en plan om å bestille service på bilen i morgen på strandveien auto i trondheim. Noen som har hatt bilen der på service før og vet hvilke priser de tar? Tas det generelle priser på inspection 1 og 2 ? Hva er forsvarlig å betale for oljeservice? Har slakke i en opphengskule fram og skulle hatt byttet den. Hadde bilen på tilstandsrapport før jeg kjøpte bilen og da kom det fram at dynamoreimen var slitt. har merket dette i etterkant ved å ha hørt noe sluring og lignende lyder. Har også fått opp gul motorlampe i dashn, og etter noe søking på forumet så ser jeg at d kan være så mangt.. Men hvis noen har anelse hva dette kan koste for de enkelte servicene og bytte av deler hadde det vert fint me input så de ikke robber meg.. =)
Snadder Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Nå vet ikke jeg prisene på verkstedene i Tr.Heim. Tidligere, har alle servicer på min 523i blitt tatt på BMW. Men dette har jeg kuttet ut. Det koster mye mer enn det smaker selv med serviceboka full av stempler fra merkeforhandler. Bruker nå ett verksted og det jeg bet sist på full service, var kr 6500,- Da ble også bremsene gått igjennom.. Ellers så ligger det på rundt kr 2500 - 3000 som jeg har bet for service.
Jimbo Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Nå vet ikke jeg prisene på verkstedene i Tr.Heim.Tidligere, har alle servicer på min 523i blitt tatt på BMW. Men dette har jeg kuttet ut. Det koster mye mer enn det smaker selv med serviceboka full av stempler fra merkeforhandler. Bruker nå ett verksted og det jeg bet sist på full service, var kr 6500,- Da ble også bremsene gått igjennom.. Ellers så ligger det på rundt kr 2500 - 3000 som jeg har bet for service. Hvilket verksted i kr.sand bruker du?
Otis Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Betalte vel rundt 6500-7000,- for inspection 1 service på min 520d hos Emm sport.
Rostad Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Noen som vet om noe bra alternativ til Strandveien auto i trondheim?
Otis Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Emmsport i Trondheim, føler jeg er et meget bedre alternaltiv til strandveien auto.
Otis Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Om du er medlem av BMWCCN så har du 10% rabatt både hos Strandveien og Emmsport, ihvertfall hos Emmsport.
Snadder Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Nå vet ikke jeg prisene på verkstedene i Tr.Heim.Tidligere, har alle servicer på min 523i blitt tatt på BMW. Men dette har jeg kuttet ut. Det koster mye mer enn det smaker selv med serviceboka full av stempler fra merkeforhandler. Bruker nå ett verksted og det jeg bet sist på full service, var kr 6500,- Da ble også bremsene gått igjennom.. Ellers så ligger det på rundt kr 2500 - 3000 som jeg har bet for service. Hvilket verksted i kr.sand bruker du? Jeg bruker Lund Bil & Båt. Har vært veldig fornøyd med dem til nå. De har også utført lakkering av ny støtfanger bak som ble meget bra.
wabby Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Nå vet ikke jeg prisene på verkstedene i Tr.Heim.Tidligere, har alle servicer på min 523i blitt tatt på BMW. Men dette har jeg kuttet ut. Det koster mye mer enn det smaker selv med serviceboka full av stempler fra merkeforhandler. Bruker nå ett verksted og det jeg bet sist på full service, var kr 6500,- Da ble også bremsene gått igjennom.. Ellers så ligger det på rundt kr 2500 - 3000 som jeg har bet for service. Hvilket verksted i kr.sand bruker du? Jeg bruker Lund Bil & Båt. Har vært veldig fornøyd med dem til nå. De har også utført lakkering av ny støtfanger bak som ble meget bra. Har selv brukt dem til følgende: Service II Lakkering av M5 fanger (forran) Trekke ut en kenkt bolt Bytte av vannpumpe Er fornøyd med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå