Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Var ett nydelig treff :D Bare meg og en til med E30 ja.. Hvor er resten?

Kommer bilder så fort jeg får sladdet litt skilt :)

Ja, der ser du. Bare meg og deg som sliter med E30 :P

Overhørte en som kalte bilen min for pakkisbil ( :lol: ), mulig E30 ikke er så populært i bergen? :wink:

hvem kaller en e30 m3 for pakkis bil? :P

det er ja bare FEIL! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der ser du. Bare meg og deg som sliter med E30 :P

Overhørte en som kalte bilen min for pakkisbil ( :lol: ), mulig E30 ikke er så populært i bergen? :wink:

E30 må jo være den av de som i alle fall IKKE er det :)

Dessuten er det vel Audi som har tatt over den delen...!

btw, var flott den m3'en din!

E30 er rett og slett litt penere enn alle de andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem kaller en e30 m3 for pakkis bil? :P

det er ja bare FEIL! :lol:

Av medlidenhet til vedkommende, så velger jeg å ikke beskrive han :lol: :lol:

Men sjokkerende nok kjørte han BMW!

Ceekay: Takker :D Såg bra ut den cab`en din også! Kikket på den på Eikås forgje helg :D E30 er tidløst spør du meg!

Men jeg tror ikke vi skal begynne en diskusjon om hvilket karosseri som er penest :wink: Føler du og jeg er i mindretall :lol: hehe..

Syns det var veldig mye fint jeg! Og det er vel ingen hemmlighet at biler som E46 M3,E39 M5,Z3 coupe osv stikker seg litt ut da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at M3'en din Øystein er en av de penere E30 M3'ene jeg har sett. Og jeg synes alle E30 M3'er er blandt det råeste BMW har laget. Ironisk nok synes jeg E36 M3 er den minst pene M3'en (ironisk nok), men at noen får til å kalle E30 M3 for pakkisbil? den skjønner jeg rett og slett ikke. Trodde det var E36 som fikk gjennomgå med det ryktet.

Med tanke på treff, så ser jeg at det kan gjøres på 2 forskjellige alternativer, men blir ikke enig om hva som er det beste alternativet.

Alt 1: er ofte (kanskje 1 gang i uken/annenhver uke). Da kommer det sikkert litt færre folk på hvert treff, men folk får muligheten til å prioritere kanskje andre "viktigere" begivenheter og kan da stille på et treff som passer enhver best.

Alt 2: er sjeldnere (1 gang i mnd) hvor man samler opp så mange biler som mulig. Dersom det er interesse for å holde en "trend" i slike treff, så er det smart om man prøver å verken gjøre "for mye av" eller "for lite av" slike treff. altså finne en mellomting. viss dere skjønner hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var en generøs komentar :P Men takk skal du ha :D

Angående treff, så ser jeg for meg at det fort kan "dabbe" av viss det blir holdt for ofte? Men 1-2 ganger i mnd må vel gå bra.

Jeg for min del jobber borte halve året, så min mening bør kanskje overses viss mangen mener noe annet 8)

Det var vertfall en suksess på søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klart for å ha treff litt oftere. Men 1-2 ganger i måneden burde gjerne holde.. Laget en slags "treffkalender" kanskje?

Skulle prøvd å få til ett treff med litt lengre cruising etterpå :) Gjerne en tur på voss eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...