Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Vasker den vel en 2-3 ganger i uken annenhver uke.. kjører ikke bimmeren i jobbuken :wink:

Hiroshima traktoren / pendle bilen vaskes mindre enn en gang i året... nok regn i Bergen til at det holder i lange baner :lol:

Ikke lenge til treff nå, håper på at bimmeren er noen lunde i orden til da.. *krysse fingrene* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten glad jeg bare droppet skole og gikk rett i jobb av å lese det der :P

hehe jeg gikk rett i jobb og :P men må¨jo ta eksamen for og få fag brev:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWentusiasten: Tror foresten jeg spottet deg(helt lik bil / farge) på danmarksplass her den andre dagen(jeg kom i motgående med pajero)... med mindre det var gamle bilen til FrodeD og jeg ser dårlig da... :lol:

Får seriøst lyst på E36 igjen hver gang jeg ser den bilen din! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den e go'!

Hva med ny avatar etterhvert da?

Blir ny avatar når jeg har fått tatt skikkelige bilder av bilen :)

Snusfenrik: Gamlebilen min går i Bergensdistriktet så kan være det var den også.. Han hadde montert Scorpion potte på den, ble temmelig heftig lyd ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWentusiasten: Tror foresten jeg spottet deg(helt lik bil / farge) på danmarksplass her den andre dagen(jeg kom i motgående med pajero)... med mindre det var gamle bilen til FrodeD og jeg ser dårlig da... :lol:

Får seriøst lyst på E36 igjen hver gang jeg ser den bilen din! :wink:

På mandag trillet min sist over danmarksplass.

De mest tydelige forskjellene på de bilene er at min er mer strøken.... neida... :P hovedtrekkene er at jeg ikke har angeleyes og ikke effektpotte.

Takk for flotte ord om bilen. Er et flott stykke E36. Det kan det å lage biler i Bayern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får se litt mer nøye etter neste gang da, før jeg bastant påstår noe hehe :P Pendler mellom Os og Sotra nesten hver dag, ser ofte biler jeg mener å ha sett på forumet.. men detaljer er notert i bakhodet til neste gang :wink:

Må ha vært fredag, så da er det påfallende å tro at det var Frode D's gamle bil jeg spottet :) (burde nesten kjenne den igjen mtp hvor mange ganger jeg har kjørt forbi huset og bilen til Frode D siste året)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...