Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Brukte ettermiddagen til å skrive skademelding ](*,)

å? Hva skjedde`?

Var en luring som bestemte seg for å vedlikeholde forsikringsprisene for de med BMW.... ](*,)

Front mot front med en annen BMW...

DEN ER LEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen som vet om et sted der det er billig å legg om dekk? Trenger å få lagt på nye dekk på to av mine felger. Har kjøpt nye dekk, men dekkbutikkene i nærheten tar skyhøye priser for det, fikk pris på 700 for 2 dekk :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen som vet om et sted der det er billig å legg om dekk? Trenger å få lagt på nye dekk på to av mine felger. Har kjøpt nye dekk, men dekkbutikkene i nærheten tar skyhøye priser for det, fikk pris på 700 for 2 dekk :shock:

Har fått det gjort hos en luring (heter Rai og er bekjent av en kamerat av meg) som egentlig driver med bilpleie.

Holder til rett bak karosseriavdelingen til Jæger Sentrum på Kokstad.

Ta med kontanter og spør om en god pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen som vet om et sted der det er billig å legg om dekk? Trenger å få lagt på nye dekk på to av mine felger. Har kjøpt nye dekk, men dekkbutikkene i nærheten tar skyhøye priser for det, fikk pris på 700 for 2 dekk :shock:

evt kan du jo gå til dekk senteret ved håkonsvern, det er de billig og hjelpsom :) tror jeg betalte 150 pr dekk sist jeg var der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen som vet om et sted der det er billig å legg om dekk? Trenger å få lagt på nye dekk på to av mine felger. Har kjøpt nye dekk, men dekkbutikkene i nærheten tar skyhøye priser for det, fikk pris på 700 for 2 dekk :shock:

evt kan du jo gå til dekk senteret ved håkonsvern, det er de billig og hjelpsom :) tror jeg betalte 150 pr dekk sist jeg var der :D

Du kjenner vel kanskje til han jeg snakket om rett bak Jæger?

Jeg har tidligere betalt 300-400 for fire hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen som vet om et sted der det er billig å legg om dekk? Trenger å få lagt på nye dekk på to av mine felger. Har kjøpt nye dekk, men dekkbutikkene i nærheten tar skyhøye priser for det, fikk pris på 700 for 2 dekk :shock:

evt kan du jo gå til dekk senteret ved håkonsvern, det er de billig og hjelpsom :) tror jeg betalte 150 pr dekk sist jeg var der :D

Du kjenner vel kanskje til han jeg snakket om rett bak Jæger?

Jeg har tidligere betalt 300-400 for fire hjul.

har hørt om han men kjenner ikke til han personlig :P

det er nå bra at det er noen som gjør dekk om legg billig!

for det med og ligge om dekk og sånn er SYKT over priset etter min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekk1 på kostad skulle ha 1250 for 4 dekk. halvparten for 2 og dekk og felgspessialisten i kanalveien skulle ha 290 pr dekk. Snakket med dekk1 for 2 uker siden og da var det under 400 kr for 2 dekk. jaja, får ta en runde i morgen å sjekke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du solgt bilen du?

min blir hentet NU!

Ut og avlevere :( ... hente ny på søndag :?

jepp den er solgt :)

kommer en med fly i kveld og henter den..

jeg henter ny bil i morgen blir det vel.. men den er ikke så veldig kjørbar da men :P

angrer du på at du solgte nå da?

hvilken bil du skal hente da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bil avlevert... blande følelser der ja... trodde jeg skulle være glad ettersom at jeg fikk mer for den enn jeg trodde, men var en kjip følelse å se en annen bak rattet og vite at jeg ikke kommer til å kjøre den doningen lengre.

Hva jeg henter sier jeg ikke før jeg har den på trappen. Blir nok ikke drømmen om E46 320CD facelift M-tech 2 estoril ennå. Blir å kjøre rundt i en midlertidig en. Skal en tur til rogaland til søndag. Sier ikke mer enn at det IKKE er en rekkefirer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...