Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Det vil vel alltid være noen det passer dårlig for, enten det er første, andre tredje eller fjerde søndagen i måneden, så kan like godt være siste.. Og avstemningen øverst på siden sier vel sitt. 79% vil ha det på siste søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det vil bli en forandring om man bytter til første. Det er alltid folk som ikke kan, uansett. Men nå på vinterstid skjønner jeg at folk ikke gidder å gå på treff med kjipe felger og skitten bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hey. fant til slutt denne tråden :P

Hvor er det folket møtes? Savner nemlig å være på treff (vært MYE på treff med mitsuklubben og det var kanon!) og håper på treff med bmw folket i bergen snart :P

tror nok ikke det blir rare oppmøtet før været blir bedre :P

er ikke så mangen som liker og stå ute og fryse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å kle på seg :D Været er alltid den dårlige unnskyldningen for å komme på treff :P Vis det regner er det bare å ta turen til vestkanten parkeringshus, er det kaldt kan vi jo alltids møtes på dolly først, så kjøre en tur og så ha treff når alle er varme og mette :D Evt vasketreff på statoilen med dolly ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Noen her som har tenkt seg på streetmeet med Bergen Gatebilklubb?

Hadde vært kjekt om det dukket opp en del bimmere! :D

Sakset fra facebook siden:

"Vi gjentar suksessen fra i fjor og smeller til med et nytt STREETMEET denne påsken.

Forrige gang vi arrangerte på Straume fylte vi hele Straume, og kanskje det blir enda bedre denne gangen om nettopp DU kommer!!

Finn frem bilene, gjør klar siste finpussen, cruise avgåre og vis oss hva du har.

Vi satser på dette blir en b...ra dag med sosialt samvær og feite biler. Så ta med deg streetmeet humør, venner og bekjente og gjør dette til et supert treff.

Her får du vist frem alt du har holdt på med i vinter. Det bare å gjøre siste finpussen på bilen, montere de siste tingene du har liggende i garasjen og få alt på stell, og de av dere som fremdeles ikke har fått på sommerfelgene, er det bare å sette i gang. Vi har bestilt bra vær og håper på stort oppmøte!

Litt info:

Sted: Parkeringsplassen mellom Sartor Senter og Sartorparken

Dato: 05.04.10 (Andre påskedag)

Kl: 17.00

Alle med motor og hjul er velkommen til dette treffet.

Så MANDAG 5.APRIL er kvelden dere bør sette av!

Vi gleder oss til å se hva som dukker opp.

Vi oppfordrer alle til å holde veitrafikkloven, politiet er informert om treffet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel forsåvet lov nå, er det ikke? Mener det er i midten av mars det er lov å bytte, men jeg pleier å vente til 1 april :D

jeg tror jeg fyrer på sommer sko til treffet :)

er ikke du sønnen til Jan V? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg er nok det! ;) Hvordan kjenner du han, da? :D

foreldrene mine er gode venner med jan og katrine :P

du vet vel sikkert hvem foreldrene mine er? frank og bettan :P

det er jo de som er faddere for din bror og søster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...