Gå til innhold

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

• Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vet godt hvem de er :D Artig at du kjente igjen navnet da :P Var det ikke du som hadde en e30 før, eller noe? Drev med lakkering? Mener det ligger noe i bakhodet om det :D

Skrevet
Ja, vet godt hvem de er :D Artig at du kjente igjen navnet da :P Var det ikke du som hadde en e30 før, eller noe? Drev med lakkering? Mener det ligger noe i bakhodet om det :D

jo hadde noen e30'er før. men hatt mest e36 i den seinere tid :)

ja holdt på med lakkering før, men gikk over på oppretting. litt mer variasjon på det!

hehe men blir spennende og treffes på treff en gang da ;) kan ikke være så lenge før det sparker i gang igjen med treff!

Skrevet

Ja det kan det! :D Ser fram til treff nå ;) Selv om bilen min ikke akkurat er noe show-bil, mer bruksbil med "potensiale til mer" :)

Driver du litt med hobby-mekk også? :D Kunne kanskje trengt litt småpussing og hamringpå min pga bulk(er).. :P

Skrevet

hehe kommer seg vel på sikt ;) bare og stappe litt penger i den ;)

putte en 318is maskin i den;) og felger osv da kommer det seg fort !

ja driver litt med hobby mekk, men for tiden er det nesten vente liste for og komme til :P

har en cab jeg skal fikse opp og 2 båter jeg skal gjøre klar til lakk.

men kunne jo sikkert teffes en dag slik at jeg får se litt på vognen din !

Skrevet

Ja det skal jo gå fint :D Har forresten prosjekttråd ;) dog kun et bilde der hittil :P

Bare å gi en lyd det vis vi skal treffes en dag. Tenkte meg utover til min far i kveld kanskje, lenge siden jeg har vært der. De vet enda ikke at jeg har fått meg e30 :D

Skrevet

Viss jeg har klart å få på sommerfelgene er det vel ikke usannsynlig.. :)

Kommer du med nye felgene ///MPower?

Skrevet

Viss det er folk som kommer, kan jeg sikkert komme selv om jeg ikke har lagt om dekk eller polert bilen enda....

Hva sier du frode? Siste photoshoot før vinterfelgene skal av ?hehe

Skrevet

kommer kansje en tur og :) men må kansje jobbe og skal skru sammen ny sommer gliset :)

Skrevet
Viss jeg har klart å få på sommerfelgene er det vel ikke usannsynlig.. :)

Kommer du med nye felgene ///MPower?

oh yes de er på bilen de selvfølgelig :wink: har du ikke sett i tråden min etter jeg tok noen bilder nyvasket.

Skrevet

Kanskje jeg lufter bmw'en en liten stripe på søndag jeg og da :) Den er jo ekstremt halvferdig for tiden, men fortjener jo nesten en liten luftetur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...