Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Også ett bilde av en taper gjeng som fortsatt ikke har sjønt hva bil som er tingen!

IMG_0720.jpg

Hey.. Ingen vits i å være frekk her altså.. Blir for dumt. Kjenner de fleste derifra og må si at det er en av de beste bil klubbene i bergen ;) Litt mindre enn bimmers ja, men faen så sosiale og awsome mennesker altså :) Hatt mye gøye turer og treff med den gjengen fra mitsu-klubben :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også ett bilde av en taper gjeng som fortsatt ikke har sjønt hva bil som er tingen!

IMG_0720.jpg

Hey.. Ingen vits i å være frekk her altså.. Blir for dumt. Kjenner de fleste derifra og må si at det er en av de beste bil klubbene i bergen ;) Litt mindre enn bimmers ja, men faen så sosiale og awsome mennesker altså :) Hatt mye gøye turer og treff med den gjengen fra mitsu-klubben :mrgreen:

det var jo litt ironisk ment "taper gjeng", har ingenting mot de individuelle personlig.

Men ingen av de bilene der var noe fine å se til dessverre, så derfor taper bila! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei godtfolk!

Det er svært gledelig å se at aktiviteten holder seg oppe om ikke annet. All cred til dere som stiller. Husk, det er mange som egentlig stiller, men ikke på hvert treff. Det passer alltid bedre for noen og verre for andre, og da er det bra at det alltid er noen som kommer :)

Nå skal jeg selv om noen fler til ta turen tilbake til riktig by denne helgen.

Det er ikke noen som kunne tenkt seg et ekstraordinært treff denne helgen?

Eventuelt lørdagskveld før ølsalget stenges og konsumeringen startes.

Hadde vært litt artig om 'oss gamle' stiller opp igjen.

Førsteposten er faktisk oppdatert. på aldri så lenge...

Takker for bilder fra Wazu og Sladjan. Du får stille på neste treff Wazu. Sladjan, jeg har ennå ikke truffet verken deg eller bilen din :)

Meldt godt vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lenge siden ja. Er vel ganske nøyaktig ett år siden jeg stillte på første bergenstreff nå. Blir nok ikke å se på neste faste treffhelg (27 juni), da er jeg forhåpentlig et sted mellom Danmark og Nurburg. Men om det blir et treff nå på førstkommende søndag stiller nok jeg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...