Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Hei gjen godtfolk.

Førsteposten er vel oppdatert med dato og overskrift.

Det er kjekt dersom folk hiver ut noen bilder fra bilene de har nå for tiden siden vi ikke har fått noen oppdaterte bilder fra noen treff :-)

Nå er det et par måneder til våren kommer hvor de første ukene med sommerfelger er den mest treffkåte tiden av året. Så om dersom folk er interessert i å få til et skikkelig vårtreff, så er det bare å skrike ut :-D

1 år igjen så er jeg på god vei tilbake til go´byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gjen godtfolk.

Førsteposten er vel oppdatert med dato og overskrift.

Det er kjekt dersom folk hiver ut noen bilder fra bilene de har nå for tiden siden vi ikke har fått noen oppdaterte bilder fra noen treff :-)

Nå er det et par måneder til våren kommer hvor de første ukene med sommerfelger er den mest treffkåte tiden av året. Så om dersom folk er interessert i å få til et skikkelig vårtreff, så er det bare å skrike ut :-D

1 år igjen så er jeg på god vei tilbake til go´byen!

får vel ligge inn bilder av mine siste bimmere :)

e36 318is

7bg75bcbjkvupu1d96go.jpg

e46 320ci

n7wfcbu5wijgsx9m1qvu.jpg

320ci'en kommer masse grom deler til så den får seg en ''forfriskning'' før det er tid for treff;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men siden det er bergenstråd:) noen som vet hor det går an og fikse bil innendørs? skru litt selv. Vet om det der fiks selv bil eller hva det heter nedi møllendalsveien, men er det gratis, time bestiling? noen som har vert der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men siden det er bergenstråd:) noen som vet hor det går an og fikse bil innendørs? skru litt selv. Vet om det der fiks selv bil eller hva det heter nedi møllendalsveien, men er det gratis, time bestiling? noen som har vert der?

Prøv å stå i et oppvarmet garasjeanlegg.. Jeg har en kompiss som har gjort mye mekkearbeid i parkeringsgarasjene til diverse kjøpesentre på vinterstid.. Så lenge du ikke bråker noe særlig, eller på annen måte tiltrekker deg oppmerksomhet burde det gå greit.. Hett tips er parkeringsgarasjen på startorsenter. Da den lille under uteinngangen til peppes/Sotratrappen. Car Cleaning Company holder til inni der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men siden det er bergenstråd:) noen som vet hor det går an og fikse bil innendørs? skru litt selv. Vet om det der fiks selv bil eller hva det heter nedi møllendalsveien, men er det gratis, time bestiling? noen som har vert der?

kan gå ned i gjør-det-selv garasjen i møllendalsveien. den ligger rett etter arenum der.

jeg har vært der før. er som regel bare og stikke innom.

er time pris på og stå der, og du må ta med deg verktøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...