Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Bare å stille! :)

Ja, kjempe fornøyd hittil. Selvom det endte med at hele canbus saken forsvant. Sto tilkoblet men fikk fortsatt feilmelding, så får se litt nærmere på det.

hmm.. Den motstanden er egentlig noe kjempe crap! Har nok skiftet di der i hytt og gæver på min minst to sifret tall. De tåler ikke vann tydeligvis, de begynner og ruste ved skjøten på motstanden der det ikke er dekket til så godt og da lever den ikke lenge. Men det er det eneste som duger foreløpig mot blending av feilmelding. Pleier og kjøpe endel stk. samtidig. På ebay er det jo veldig billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt det ikke bare var meg det skjedde med! Ruster og virker som særdeles rævva kvalitet tvers igjennom er vel gjerne det rette ordet.

Så passe lei av å ha feilmelding på skiltlys og grøftlys som popper opp i hytt og gevær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt det ikke bare var meg det skjedde med! Ruster og virker som særdeles rævva kvalitet tvers igjennom er vel gjerne det rette ordet.

Så passe lei av å ha feilmelding på skiltlys og grøftlys som popper opp i hytt og gevær.

Jeg får ikke melding med originale LED skiltlys fra e90. Koster bare en hundrings for stykket også.

Er pent nødt til å være med på bursdagsfeiring, så ikke noe treff på meg ihverfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...