Gå til innhold

Advarsel: Finn.no 325ix 16k

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann...

Vil advare mot å kjøpe, eller i det heletatt å kaste bort tid på å se på denne bilen:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17022162

"Alt i toppen er byttet (kam,løftere osv)

Det er ny regreim, samt pakninger, plugger, olje & filter.

Motor,gir og drivverk bra stand.

Må på eu kontroll. Noe smårepp må påberegnes.

Noe rust, men ingen farlig rust funnet.

Selges grunnet finanskrise :P"

Jeg ringte fyren og spørte litt om bilen og joooda det var en suveren bil og bare en gammal fyr som hadde hatt den før ham. Eneste han hadde gjort var å skifte det som står av motordeler. Dette hørtes jo flott ut og jeg avtalte å møte ham i morgen for å sansynligvis ta med bilen.

Altså.... Til alt hell møtte mor mi på ei overhjelpsom (ikke for mange av dem) dame på statens vegvesen sitt kontor i Elverum når hun skulle hente prøveskilter for turen hjem med denne bilen i morgen.

Hun utbrøt "oi her var det mange eiere"

Bilen sto oppført med 12 tidligere eiere eks han som eide den nå.

Forrige eier var faren hans og før der ei haug med andre inkl ett bilauksjonsfirma.

Også kom den store bomba. 12 toer feil og 5 enerfeil. Noe han ikke opplyste meg om i det heletatt!!!

Smørbrødlista:

1: Kjennemerke

2: Tromler, skiver

2: Rør, slanger

2: Driftsbrems

2: Parkbrems

2: Ledd

1: Lys for kjennemerker

1: Aksler

2: For- bakstilling

2: Fjærer, luftbelger

2: Stabilisator

2: Dekk

2: Eksosrør, lyddemper

1: Dører, luker, karmer, lås

2: Bilbelte

1: Varseltrekant

2: Avmålt gass.

"Noe smårepp" der altså (=

Vil fraråde folk fra å handle med han når han faktisk juger så grovt som han gjør om denne bilen.

Sikkert endel her som har sett på den alt.

Men her har dere ihvertfall sannheten om bilen.

Mvh

Clerion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke.... Er så utrolig slitsomt. Er trodde jeg at jeg skulle ivei å hente meg bil i morra, med no småtteri... Men herregud, dette er jo værre enn den jeg kjøpte sist som ble ett prosjekt. Er usikker på om jeg hadde overlevd veien hjem med denne når jeg ser igjennom lista over feil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener alle bør lukte at detta er en ordentlig dritbil utifra at det er litt olje på toppdekselet? (=

ah.... dumme meg....

Tror det heller var ment som:

" Ja, bare se i motorrommet også. Hvem hadde latt........ "

Altså som en tilleggsting. Ikke ment som at det kun gikk ann å se hvordan bilen var ved å se nedi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å være bedriten tilbake og tilby han 8000, siden tilstanden ikke stemmer med annosen;) Da vil det plutselig være et godt kjøp. Men jeg hadde sikkert vært skeptisk uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg hadde turt å kjørt hjem i den der =P

Uansett, hadde tenkt å swappe over motoren til min. Men det gikk jo dårlig det også da så, da har jeg liksom ikke brukt for den. Hadde enda det gått skulle jeg budt ham et lavere beløp for at han skulle bli kvitt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...