Clerion Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Bare synd jeg ikke kunne bruke motor (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Er nok litt lefsete i understellet med den lista der. Men de var ganske upresise mangler mange av dem. Kan være småting, og ikke. At et toppdeksel er møkkete legger jeg ikke så mye i, siden jeg har sett mange reparere mye, og satt ting tilbake like stygt som før (les: akkordbetalte bilmekanikere). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Stemmer nok bra det. Om den ikke knekker så går IHVERTFALL bremsene til helvete (= 2er feil er vel somregel aldri "småtteri" bortsett fra bremse og skiltlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Skiltlys er vel 1'er feil? Bilen min gikk da gjennom med skiltlysmangel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Kan også bare være at skivene er slitt ned mer enn minstemål etter kontrolørens mening også det der med 2er feil på brems.. Trenger ikke være direkte farlig det.. Drivaksler... Mansjetter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Nå er det jo ikke sikkert det er så store jobben og fikse de toerfeila heller da så det kan jo fortsatt være mulig og få bil av det uten alt for store utgifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 kjenner han figurn der. er håpløst å prute. (eksisterer ikke i hans verden) samt det gjelder noe han skal kjøpe. hadde jeg vært deg Clerion så ville jeg bare droppa den bilen der den er rævkjørt. skikkelig. neppe at det er bytta noe deler der i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 å hvorfor skulle det liksom vært bytta? merker skepsisen bygger seg opp her en motor på 237 000km skal ikke ha behov for nytt vippetøy,kam osv hvis den er orginal. regras? åssen ser evt resten av motor ut? stempler osv. 2'er feil pga høy Co. det kan være alt fra en bagatell til slitte stempelringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Stemmer bra (= Jeg driter i den jeg, sagt det til han for lengst. Tenkte jeg skulle bruke den som delbil, men gidder ikke det engang med den instillinga han hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Bilen ser jo faktisk bra ut til 16.000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå