Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har Eibach fjærer på e46 touringen sin? Disse skal bare senke 30mm foran og 20-25mm bak. Men det passer jo bra om man ønsker en litt mer sportslig bil om sommeren og ikke en snøplog om vinteren.

Noen som har dette evt har bilder av biler som er senket ca like mye?

Skrevet

Min gamle E46 hadde Eibach Pro Kit (30/25mm senk). Riktignok ikke touring da, men du får et visst inntrykk likevel:

320i_senket_1.jpg

Skrevet

Er det 17" hjul?

Valget står mellom disse:

H&R

Foran: 30-35 Bak: 20

Eibach

Foran: 30 Bak: 20-25

Touringen ser fort veldig tung og lite sportslig ut når den er lastet litt tingt bak. Dvs når stuper og balansen i bilen ikke er riktig. Lurer p åom H&R settet er bedre å bruke av den grunn.

Skrevet

jeg har hatt begge settene på min touring! har lastet bilen godt og merker ikke veldig forsjell på høyden!! derimot så er H&R veldig god hvis det kommer til det sportslige! er stivere og hardere, mens eibach er mykere og mer komfortabel.

Skrevet

Jeg har Eibach 30/25 på min touring og er veldig fornøyd med de! Kjører 17" på vinteren og syntes det var greit med det originale understellet mtp. høyde og utseende, men 18" ble for høyt. Synes den har et veldig fint "stuuk" og passe høyde. Forøvrig så ser man knapt forskjell på høyden med tom eller fullastet bil. Har kjørt 5 karer med full oppakning til hyttetur uten at det subbet. Passe stivt og sportslig :) Må si jeg lurer på hvor stivt H&R er om Eibach er komfortabelt og H&R er "sporstlig". Synes Eibach er rimelig sportslig også, vil heller gi på enn å slakke av i svinger :)

Se bilder:

http://www.bmwccn.no/hjemmesider/hjemmeside.aspx?Id=232

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...