Stale_H Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Sinnsykt strøken m3, perfekt er vel det rette ordet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Hehe.. Takk takk, men håper jeg aldri kommer så langt at jeg syns den er perfekt! Da er jo halve gleden borte Ellers har jeg fått tak i nye startech baklykter og venter på vinge med flapp! Gleder meg som en unge til å få den nye vinga! Var så heldig og kom over en orginal en også, så passform er ingen bekymring Har blåst og lakkert toppdeksel og innsug og fått på fjærbenstag (for pynten sin del ) Slenger med ett par bilder selv om oppgraderingene er minimale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Hei. hvor har du kjøpt fjørbeinstaget ditt a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Hei. hvor har du kjøpt fjørbeinstaget ditt a? Hei du! Flott den bilen din, selge felgene eller ? Fjørbeinstaget kjøpte jeg hos GS, var jo nesten gratis 750kr tror jeg det var, kampanjepris vell og merke. Jeg kjøpte det nå helst for pynten sin del jeg, er litt tomt i motorrommet med den lille firer`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Hehe takk så mye for det, nei felgene blir nok ikke for salg. Ja dte var jo netsen gratis, spørs om jeg ikke må handle et slikt for det ble pent. Meget flott bil du har der også ass. Er lysten på røde striper jeg, hmmm men får ikke bestemt meg helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Skikkelig flott M3! Men du mangler blanke nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Skikkelig flott M3!Men du mangler blanke nyrer Hyyysssj på deg... Ikke hør på han Øystein, jeg ville ikke hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Skikkelig flott M3!Men du mangler blanke nyrer Takk,takk Blanke nyrer ligger i garasjen, og der ligger de godt hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Skikkelig flott M3!Men du mangler blanke nyrer Takk,takk Blanke nyrer ligger i garasjen, og der ligger de godt hehe.. Det var som om jeg skulle sakt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Skikkelig flott M3!Men du mangler blanke nyrer Takk,takk Blanke nyrer ligger i garasjen, og der ligger de godt hehe.. Det var som om jeg skulle sakt det selv +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Gratulere med kjøp av bmw m3 igjen. Her har vi en levende bevis .. Blir mann bitt av M biler så må mann bare ha det igjen. Må bare ...Gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 kjempe fin m3.. ikke dumt og bytte ut nyrene til sorte... Det eneste gale du gjør er og gjøre en jævli fin bil finere!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Hvis jeg skulle kjøpt en E30 M3 nå, så skulle jeg spurt DEG aller først om nettopp din var til salgs. Herlig flott bil!! Virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Takker for mangen flotte tilbakemeldinger Spesiell takk til Torek, den varmet Idag blir nok den nye vinga mi sendt også Så spørs det om ikke jeg må bestille SE splitter av godeste R.andersen Ha en fortsatt fin dag, folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 sykt fin e30 M3! Likte de røde stripene, felgene er også sykt pene til bilen. Perfekt e30 M3 blir vel mer riktig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå