bebet0 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 noen som vet om det funker å bruke led-parklys pære i angel eyes? trur det er t10 sokkel på pærene. jeg har hørt at jeg må egentlig ha pærer som sprer lyset rundt i ringene hvis dere skjønner...Altså det jeg ønsker er å få litt mer blå farge i ringene å kanskje ett sterkere lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Har du AE som kun har en pære pr lykt? Isåfall har jeg et sett med LED lys for AE, hadde dem på en E39 med original AE. Disse gir mer hvit/blått lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bebet0 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 nei jeg har 4 parklyspærer i hver ring hvis du skjønner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarE38 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Send en mail til Fredrik hos Bilkabel.com, han vet virkelig hva han driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 nei jeg har 4 parklyspærer i hver ring hvis du skjønner.. Da har du ikke original AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 nei jeg har 4 parklyspærer i hver ring hvis du skjønner.. Da har du ikke original AE. E46 kom aldri med original AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 pærene til orginale hella e39 har sokkel ba9s 10w.koster kr 49 på biltema for 2stk vanlige.Mange som selger ledpærer med hvitt lys.men er som regel ganske overpriset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå