Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var det ikke ment som en start på "bygd kontra by", men mer som en teori til hvorfor man ikke bryr seg om alarmer i byene. Selv vil jeg kalle Vinterbro for bygda (området er omgitt av jorder, skog og vann), men det ligger likevel såpass nærme Oslo at det ikke føles veldig usentralt. Det passer meg svært godt.

;)

Jeg bor i skauen (deler av Holmenkollen er i skauen) selvom jeg bor i Oslo og her er det heller ingen som bryr seg om bilalarmer... naboene kjøper vel ganske enkelt bare en ny bil... :lol:

Jeg liker å bo i byen... så er alt innen rekkevidde, men jeg holder meg mest mulig unna sentrum... det er bare bråk og mas der nede... :roll:

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det som er ekkelt og plager meg er at dem har TATT på bilen min! Det provoserer meg så utrolig mye. Og midt på dagen parkert rett utenfor stoooort vindu og masse folk, det viser bare hvor forbanna sleipe det jævelskapet har vært! ÆSJ!!

Burde være unødvendig å måtte ha den inne på dekksenteret på lyse dagen...

Men du har reg.nr. skjønte jeg.?.

Bare fantasien som setter grenser for kommende tiltak da?

Regner med at du ikke er ensom i denne verden.

Skrevet
Takk for det Astri men kan skyte :) Satt i hagen og skøt hønene til nabon`n i mange sommre ;) Samt en og annen kråke som kom forbi..

Snakker vi en date eller?? :lol:

Skrevet

Så og si alle mannfolka på jobben leter i datasystemet for å finne reg.nr og dem finner det nok. Er bare et speil men det er prinsipp, man gjør bare ikke sånn med andres biler uansett hvor lite det er! To ting man ikke kødder med og det er hunden eller bilen min!

Ivrig nå eller Ballder? ;) hehe

Skrevet

naboene kjøper vel ganske enkelt bare en ny bil... :lol:

Det er selvsagt en annen teori. :P

Jeg liker å bo i byen... så er alt innen rekkevidde, men jeg holder meg mest mulig unna sentrum... det er bare bråk og mas der nede... :roll:

Jeg synes sentrum går greit så lenge man holder seg unna de travleste gatene og områdene det jobbes i. Jernbanetorget har jeg unngått en lengre periode nå, det samme gjelder for nesten alle stedene der det går trikk i byen. Et lite pluss ved dette, er at du kommer inn i sidegatenen der alle de kule bilene står, samtidig som du slipper de enda kulere personene.

:)

Skrevet

Burde gjort det Z1..

Har jo fått litt igjen for dagen i går da.. Fikk låne en e46 m3 2,4km og slapp unna nok en stor teknisk kontroll på vei hjem i dag :)

Skrevet
Så og si alle mannfolka på jobben leter i datasystemet for å finne reg.nr og dem finner det nok. Er bare et speil men det er prinsipp, man gjør bare ikke sånn med andres biler uansett hvor lite det er! To ting man ikke kødder med og det er hunden eller bilen min!

Ivrig nå eller Ballder? ;) hehe

Kjenner du er litt mer målrettet enn ei gjennomsnittlig blondine for å si det sånn. Me like. ;)

Men slapp av.. Skal ikke plage deg. :)

Vet ikke hva jeg hadde gjort selv, men mest sannsynlig ville dem det gjelder ikke skjønne hva som inntraff om et halvt års tid..

Sleske jXXXXXX.

Kjenner faktisk at ikke ord kan beskrive hva jeg synes, men igjen så hjelper det deg lite uansett hva jeg skulle mene.

Skrevet

Vet ikke hva jeg hadde gjort selv, men mest sannsynlig ville dem det gjelder ikke skjønne hva som inntraff om et halvt års tid..

For noe av verdi til 1000-2000kr?

:?

Skrevet

At jeg er ei lita blondine med sterke meninger skal jeg ikke krangle på gitt.

Man blir litt stum egentlig når folk gjør sånt. Men er på en måte glad jeg ikke så dem gjorde det. Da hadde jeg vært på ett av to steder nå; Sittet på glattcelle eller ligget på intensiv på A-hus

Skrevet

Høy rente kanskje? :-k

Skrevet

Som Mysild sa; Det blir det samme som om noen tar dette fra lommeboken din.

Det er uansett ikke pengene dette går på. Det er det siste jeg tenker på. Det som gjør di fleste forbanna er at en normal oppgående person stjeler ikke.

GS og BMW hadde ikke dette inne på lager nå, hva hvis jeg hadde blitt stoppet i den tekniske kontrollen i dag? Da kan man plusse på noen lapper i bot og mangel-lapp i tillegg til glasset til 1000.

Skrevet

Poenget er: Er tusen kroner i faktisk verdi og den ulempen det å ikke ha delen medførte, verdt et mulig liv på samvittigheten? For det er det du risikerer når du grisebanker de som står bak. Uansett om pengene er tatt fra lommeboken min eller tatt i deler på bilen min, er ikke såpass liten sum verdt et liv og ulempene det måtte medføre.

Høy rente kanskje? :-k

Vi snakker isåfall om en rente som kun blir misynt av de som sitter med forbrukslån.

:P

Skrevet

Ville nok ikke brukt vold, men hadde jeg funnet ut hvem som gjorde det ville jeg nok gitt bilen deres en liten presang som takk for sist. Evt "lånt" en del av større verdi, f.eks. en felg, ellers ville nok dekkene bli gjort ganske ubrukelige. Skulle likt å se at en ugjerning de utførte for personlig økonomisk gagn medførte større utgifter enn inntekter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...