mariusea Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Reklamerer for volvoforum at det blir arrangert banekjøring på vålerbana den 18 april. Dette var et volvotreff, men volvoforum avlyste det, så er 2 personer som har leid vålerbana privat for kjøring og utstilling av biler. Oppmøte vil være 09.00, førermøte kl. 09.30, tekninsk kl. 10.00, å etter det er banen åpen til 19.00. Her vil det være alle forskjellige biler med, hovedsaklig volvoer, men er noen bmw som kommer, porsche, opel, å mange andre biler. Hadde vært arti å fått med en gjeng herfra opp til våler for kjøring/utstilling. Priser for kjøring er 800,- å utstilling 150,- da vil inngang være med i prisen. Inngang koster 50,- for dem som ikke kjører eller stiller ut bilen sin. Det vil være premiering av banens værsting, å samt for finest bil. Det blir delt opp i klasser for utstilling. http://www.forum.volvoforum.no/viewtopi ... 23&t=30270
mariusea Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 ja det blir morro. meldt fint vær, knall sol på lørdagen å. Er bare å komme, er igjen ca 25 plasser på banen, er første mann dette handler om, kan også reservere plasser til den som ønsker en tur på banen? er over 60 påmeldte, men litt over 30 som har betalt, å da kan dere her inne få en stor mulighet å bli med. Er bare si ifra for dere som ønsker å kjøre, send PM med navn og hva slags bil dere stiller med.
hagenisse Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Drøy det et par uker'a? Jeg har ikke seter i bilen akkurat nå....
jonr- Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 det her skal jeg rett ogsletten være med på! skal bare sjekke ut et par ting. du får pm etterpå!
mariusea Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 skulle ønske det var litt senere, je å, slik bilen min hadde blitt ferdig å. men her har vanlig person leid våler bana, som koster opp mot 40 000 bare for en dag! så burde sette pris på han? Det er BMW treff på hamar den 17, dagen før, å det er camping plass på våler bana, men uten strøm da, ellers så har dere mange andre steder å kunne ligge over. Prøver å få med så mange som mulig, slik vi får en fartsfylt dag, der vi kan overbevise at bmw er bedre enn volvo? Ligg en tråd her fra før vell, ang bane kjøring midt i uka, å det koster 1000 kr for noen timer vell? å her har du fra 10.00 de første som slippes på bana helt til 19.00. Er det ingen som blir med?
Magnus M Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Jeg er iallefall påmeldt for lenge siden Hadde vært artig å fått med noen flere bmw`r på dette treffet, meld dere på!!
mariusea Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 er bra at en hvertfall har meldt seg på må vell være flere som vil være med? dere som skal på bmw treff på fredag kan vell sette av en dag til, å dra oppover på våler, enten stille ut bilen sin, eller kjøre på bane.
NA Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Banebilen min er ikke klar ennå, men blir nok med en tur med is'n
mariusea Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 skal du kjøre på bane eller stille ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå