elieeg Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 trenger festet til dempere bak (topplager heter det vel) på e30 4 dørs 1984 mod. festet oppi hjulbuen. begge sider. med skruer. haster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Demperfeste, slik som de til høyre på bilde? Passer visstnok fra E46 over på E30, og tåler mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 stemmer det ja har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Har ikke nei. Klarer heller ikke å finne i farta på Koed eller GS. Men de skal visst være svinbillige til E46 nye, i følge dette. http://www.bmwccn.no/rogaland/rearshocks.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 fant de på gs til 590,- http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... Ref=Direct men tenkte å spare noen kroner om noen hadde brukte. får jeg med alle pakninger og nye muttere er jo det en fint overkomlig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Linken går bare rett til GS... Varenr eller noe slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 KS-2-8-BAK kom ikke bilde når man søkte seg direkte inn på varen, så kopierte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 bestilde dem jeg. sikkert greit å ha nye.. håper bare alle skruer og stasj følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Kan også bruke fra E46 cab Delenr. 33526779670 Dette er ikke en del du kjøper brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Du har ingen til overs etter du vraket bilen din asså? Hehehe, neida... Bestille jeg og, om jeg bare finner de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Følger garantert ikke med skruer og pakning til topplager. Hvis noen flere skal ha ødelagt kvelden sin, så bare si ifra, hehe : P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Følger garantert ikke med skruer og pakning til topplager.Hvis noen flere skal ha ødelagt kvelden sin, så bare si ifra, hehe : P Der gikk min i dass hvertfall, regner med at det gjorde det for elieeg og. Selger de skruer og pakninger der også, daaaaaaaaaaaaaaaaa? HAFFFFFFFFFFF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Følger garantert ikke med skruer og pakning til topplager.Hvis noen flere skal ha ødelagt kvelden sin, så bare si ifra, hehe : P vet du dette? ville jo vært naturlig at det følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå