316 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Støtdemperfester til E46 cab... HJELP... Ja, jeg har prøvd å finne de. Trenger også skruer og pakninger til disse (GS?) da det sikkert ikke følger med i støtdemperfeste / topplager pakka (som jeg leter etter) EVIG glad hvis noen gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Du kan vel bruke de du har funnet der? Støtdemperfestene passer om hverandre på sedan, coupe, touring og cab. Selv om de orginale er litt kraftigere på cab og M3. Ellers er det bare å søke på disse nummerne i nettbutikken til GS: Tårnlager 33526779670 Pakning 33526772864 Muttere 31331092887 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Fyll inn e46 cab under "SØKE PÅ MODELL" Gå inn på "nye og brukte deler" Trykk på "Forstilling, bakstilling, bremser, styring" Trykk på "Bakaksel" Trykk på bilde 3 Ellers er vel K-sport, som det er bilde av enda stivere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Dette er hva du trenger. Delenr står der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Takk skal du ha Oddis. Er det her under kommentar: jeg skal fylle inn et eller annet for å få min CCN-rabatt, og hva? Bare skrive at jeg er CCN-medlem og nr mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Første gang jeg skulle prøve og få rabatten sa en fra GS på telefon at jeg skulle gjøre det som du sier med og skrive inn medlemsnummer i kommentarfeltet.. Denne gangen fikk jeg ingen rabatt, men lurte på om det kunne vært siden jeg betalte med Visa og de ikke fikk trekt fra rabatten.. Neste gang jeg skulle bestille ringte jeg og sporte om dette på nytt.. Denne gangen sa en annen som jobbet der at da måtte de bestille det for meg.. Så det gjorde han, da fikk jeg rabatten Eneste var at måtte det sendes i oppkrav.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå