///Mysild Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 fikk denne meldinga: 18.04.2009 Kristiansand Gatebilklubb inviterer til Vårmønstring! Sted : Agder Styling . Rigetjønnveien 12 Tid : Vi starter klokken 14oo, og holder på utover hele kvelden! Det blir ikke drifting, sladding eller annen form for den type kjøring. Her er det crusing og sosialt samvær som er i høysetet! Her blir det Carshow, dB måling, dynotest av bil, pølser og cruising igjennom Kristiansand En av skandinavias råeste BMW’er kommer, Custom Cars kommer, kommer du? Nå er det på tide å sette Kristiansand på kartet og vise det norske folk at vi og kan lage liv her nede i sør!! så nå ble jeg spent, har ikke hørt om dette før nå, og ingen som jeg vet om skal... noen som vet om råe bmwer i Sverige eller DK? litt rart å reklamere for det, hvis den ikke er det ^^ haha...
wabby Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Må vel nesten ut å se da... bare håpe at den BMWen ikke har et preg av tupperware.
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Må vel nesten ut å se da...bare håpe at den BMWen ikke har et preg av tupperware. nordens råeste kommer jo ikke for jeg er på jobb til 15:00 haha... men må vel opp å kikke ja
Stramvaier Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 tror det skal mye til for at de gidder å dra loaded ditt for å si det slik
patricko Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=EKxtLx5HiX4 E jo litt å ordne opp igjen her da..
knut_olestad Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Loaded er allerede fiksa den Men det de mener kan jo like gjerne være GS-bilen? Eller noen andre.
Tronstad Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 nei ikke vet jeg , men de sier jo nordens råeste bmw, det kan jo være så mangt, og loaded m3n faller ihvertfall innenfor den kategorien! bare vill gjetning
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 spurte i tråden nå... men hvem vet, de er jo muligens bare propaganda sikkert bare en tupperware bil alla x5en til custom cars...
Stian Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Står jo ein av norden`s råast. Tippar at det er GS sin M3 som kjem og.
-Anders- Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Det er like dust som å si at skandinavias fineste dame kommer på festen.... Hvem avgjør om den og den bilen er skandinavias fineste? Gleder meg til å se hvilken bil det er snakk om, for jeg syns verken loaded eller Gs sin er VERDENS fineste bmw...HVIS det er en av dem da vel og merke!!
knut_olestad Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Hvem har sagt at det er verdens fineste som kommer? En av nordens råeste.. Hvilket jo er en stor forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå