Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

må jo nesten opp å kikke etter jobb... kan vedde på det blir få folk og en eller annen som står der med sin jallaplast styla 318 og "eier" området :-P

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sikkert X5en (som har vunnet en del priser) eller et av nybygga til custom cars. Skulle gjerne vært der selv. Gøy med cruising :wink:

Skrevet

hvis dere mener X5en til custom cars så tviler jeg på at den kommer.. den er det en på jobb som eier nå.. han skal ikke dit..

Skrevet

siden de skriver "nordens råeste BMW" så tror jeg nesten at jeg oxo skal ta turen bort.. er sikkert ikke GS sin for den er Europas villeste M3.. ifølge gatebil-bladet :wink: men hadde vært digg om den kommer da.. :)

Skrevet

Fare for at det blir litt "jalla" - siden det virker som dette treffet er lite profilert og sammensatt av råner gutter.... men det er min mening...

Skrevet
  Jay-O skrev:
Fare for at det blir litt "jalla" - siden det virker som dette treffet er lite profilert og sammensatt av råner gutter.... men det er min mening...

lukter "ungt" her ja :-P

Skrevet
  -Anders- skrev:
Det er like dust som å si at skandinavias fineste dame kommer på festen.... Hvem avgjør om den og den bilen er skandinavias fineste? Gleder meg til å se hvilken bil det er snakk om, for jeg syns verken loaded eller Gs sin er VERDENS fineste bmw...HVIS det er en av dem da vel og merke!!

tar med kameraet, så får se om jeg "finner" den, hvis ejg stikker oppom da selvfølgelig... kjenner jeg megselv riktig, blir det sikkert ikke noe av :-P

plastikktreff er ikke noe for meg ^^

Skrevet
  Lars89 skrev:
Vet du om det var det noe særlig da?

Var i området i dag, men hadde ikke tid :cry:

Jeg var der... Var som Mysil skriver noe folk, men latterlig parkering.. Var plass til 7 biler forann butikken til Agder Styling(eller hva det heter).. Resten av bilene ble fordelt på 3 andre parkeringsplasser et stykke ifra.. Latterlig opplegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...