///Mysild Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 må jo nesten opp å kikke etter jobb... kan vedde på det blir få folk og en eller annen som står der med sin jallaplast styla 318 og "eier" området
Lars89 Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Sikkert X5en (som har vunnet en del priser) eller et av nybygga til custom cars. Skulle gjerne vært der selv. Gøy med cruising
Cise Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 hvis dere mener X5en til custom cars så tviler jeg på at den kommer.. den er det en på jobb som eier nå.. han skal ikke dit..
Cise Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 siden de skriver "nordens råeste BMW" så tror jeg nesten at jeg oxo skal ta turen bort.. er sikkert ikke GS sin for den er Europas villeste M3.. ifølge gatebil-bladet men hadde vært digg om den kommer da..
Jay-O Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Fare for at det blir litt "jalla" - siden det virker som dette treffet er lite profilert og sammensatt av råner gutter.... men det er min mening...
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Jay-O skrev: Fare for at det blir litt "jalla" - siden det virker som dette treffet er lite profilert og sammensatt av råner gutter.... men det er min mening... lukter "ungt" her ja
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 løsning? http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article662385.ece må jo være loaded!?
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 vet ikke... kanksje de har justert litt mer
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 -Anders- skrev: Det er like dust som å si at skandinavias fineste dame kommer på festen.... Hvem avgjør om den og den bilen er skandinavias fineste? Gleder meg til å se hvilken bil det er snakk om, for jeg syns verken loaded eller Gs sin er VERDENS fineste bmw...HVIS det er en av dem da vel og merke!! tar med kameraet, så får se om jeg "finner" den, hvis ejg stikker oppom da selvfølgelig... kjenner jeg megselv riktig, blir det sikkert ikke noe av plastikktreff er ikke noe for meg ^^
///Mysild Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 nope! men hørte med noen folk, ingen fant noen bmw
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Vet du om det var det noe særlig da? Var i området i dag, men hadde ikke tid
///Mysild Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 var litt folk, men trangt, så lite å gjøre... er ikke som et bmwtreff arrangert av mysild ^^ hehe
Øyvind L. Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Lars89 skrev: Vet du om det var det noe særlig da? Var i området i dag, men hadde ikke tid Jeg var der... Var som Mysil skriver noe folk, men latterlig parkering.. Var plass til 7 biler forann butikken til Agder Styling(eller hva det heter).. Resten av bilene ble fordelt på 3 andre parkeringsplasser et stykke ifra.. Latterlig opplegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå