Gå til innhold

2000 BMW 318CI /"spessielt" interiør montert.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 398
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

AC Schnitzer leppe. Har fjernet di nederste cup vingene da det ble litt for mye i fronten synes jeg :)

aha, syns den bygde så mye mer frem se...

(jeg har CF leppe til salgs til din bil, se min salgstråd på deler selges!)

(vet det, men jeg syns ikke leppa er noe pen ;) Jeg har også skrevet i den tråden for noen dager tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masræv stig! kommer fler bilder etter helgen da bilen har vært hos BMW for justering av fanger da den ikke er montert slik den skal! da skal du få så mye bilda at du aldri blir å spørre om fler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg kjent med Mathias, vi dro ut og han prøvde og scoret full pott hos meg på bildene han har tatt!

Anbefaler alle som vil ha fine bilder om å ta kontakt med Mathias, han er veldig hyggelig og har ferdighetene og iveren til en over-gjennomsnittlig-amatør!

Takk for di fine bildene Mathias, venter i spenning på resten! :) her er to til du har glemt å legge ut !

hm.jpg

wwwa-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Bildene gjorde virkelig susen! ja, var Hartge kopi felger jeg hadde før, di har dem på GS! MEN ligger ett sett 10x17 og 8,5x17 AZEV A felger med heftig kant osv på finn! søk på bmw felg, også ser du den med grønn bakgrunn fra bs bildeler! 4500,- for 4 stk uten dekk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine bilder, men du burde ha hatt sideruta lukket :wink: En annen ting som slo meg, var at det optiske tyngdepunktet på bilen er blitt flyttet veldig langt bak med det nye hekkskjørtet. Siden frontleppa ikke er i samme farge som bilen, blir den litt baktung, hvis du skjønner hva jeg mener. Med et såpass dyp hekk, burde fronten vært "dypere". Men de felgene du har nå er de peneste du har hatt så langt, med god margin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk sant EirikL! Og enig i at jeg på en måte burde lakkert leppen i bilens farge..Jeg kunne lakkert di splitterne som var under før, men di har jeg gitt til Hofstad.. takk, er MEGET fornøyd med felgene og at jeg fikk det siste settet før di gikk ut av produksjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Bildene gjorde virkelig susen! ja, var Hartge kopi felger jeg hadde før, di har dem på GS! MEN ligger ett sett 10x17 og 8,5x17 AZEV A felger med heftig kant osv på finn! søk på bmw felg, også ser du den med grønn bakgrunn fra bs bildeler! 4500,- for 4 stk uten dekk! :)

lyst på sånne til min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...