///Mysild Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 du må ta nye bilder i lys slik at vi faktisk ser carbonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Mange fine bilder Penguin.. skulle ønske jeg hadde like kule lysforhold å ta bilde i >;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rush64 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 ville gått fpr knall røde felger på denne jeg:-), mulig med sort smal stripe på innerste del av felgkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 knallrøde felger er nok ikke noe som blir å havne på denne med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 knallrøde felger er nok ikke noe som blir å havne på denne med det første Gå for gull hehe.. Syns bilen er utrolig tøff. Litt annet enn det man pleier å se. Digger den Skal du bytte ut de felgene som står på? Selge? Evt hvor mye? ...bare lurer:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Takk takk kristian! skal ikke bytte felgene nei, felgene er meget sjelden i den forstand at di ikke er å få kjøpt, men ikke så sjelden når man tenke på at tomt = noen må jo ha kjøpt dem = mange har dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Derfor blir dine spesielle når du får gull på og sort kant Når kommer det da? Har tittet innom her og der får å se om du har fått de på. gleder meg å se. Du spurte også en gang om mine felger, det er 8,5xr18 og ET13 så jeg idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Må først få meg vinterfelger, så kan jeg tenke på lakkeringen..har jo fått pris osv..bare få meg vinterfelger slik at jeg kan kjøre opp med csl`ene kommer updates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Selger du interiøret for å få råd til vinterfelger? Hehe Edit: Har blitt veldig fin nå bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Interiøret selges pga overgang til m3 interiør takk skal du ha Tilbakeblikk..notert ned di største forandringene..vært mange små forandringer underveis jeg ikke har bilder av osv.. Nye blinklys,9x18 EXE felger + FK side skjørt og spacere kjøpt. 19" BBS CH kjøpes og monteres M3 front kjøpes og prøve monteres. 19" Harge kopi felger kjøpes og monteres. M3 fanger lakkert. Carbon detaljer i front montert. Rieger hekkskjørt samt 19" CSL felger montert. M3 interiør, Carbon GTR panser, Carbon vinge, Carbon grill, Coilovers og gulllakkerte felger i løpet av 09 vinteren, etter det MÅ det være stopp. Har faen ikke råd til å holde dette tempoet i 2010 let the good times roll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 ingen kommentarer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Skulle du ikke ha sorte felger med gull pinstripe da? Uansett, blir rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Jo, men tror det blir finest i gull..sorte felger ser så smått ut :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Utrolig gromme planer du har Jeppe sitt interiør du skal kjøpe? Hvor kjøper du panser? Skulle hatt nytt til min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Gromme dog dyre planer..Men når alt er montert og kortet mitt gløder rødt så regner jeg med at jeg fortsatt vil smile når jeg ser på bilen Pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå