PenguiN- Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 jada masa kommer 1000vis av bilder tipper jeg når jeg får på leppa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 hehe ^^ det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 oi, ikke så mange kommentarer hverken negativ eller positiv som jeg hadde trodd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Ble veldig bra med den nye fangeren! Syns bilen burde hatt noen andre skjørter. De rieger skjørtenen er veldig voldsomme Ellers veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 takk takk! er veldig fornøyd med rieger skjørtene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miksle Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hvor fikk du tona rutene? Jeg bor i Trondheim og har planer om det samme ganske snart;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hvor fikk du tona rutene? Jeg bor i Trondheim og har planer om det samme ganske snart;) De var slik da han kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Spionbilder.. Regner med at eieren legger ut bedre bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Tøft det der Men likte ikkje heilt dei heilt nederste "cup" lippene. Er ikkje levert med AC leppa den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Cup platene, OGSÅ i carbon er levert med ja dette er den uten stagene, den med stagene var litt dyrere men jeg synes det er penere uten støttestagene forann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Tøft! Hvordan har du festen den? Lim og/eller skruer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 not bad, not bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Festet kun med skruer da jeg tenker at det kan være greit å ta den av for vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Heftig! Bare bytte grillen også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 ja, er på utkikk etter noen som vil bytte sin sorte grill mot min chrome (evt carbon).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå