///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 er det ikke bare å handle inn? er jo ikke så dyrt... kan vedde på at leppa koster 3 ganger så mye ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 hehe, har brukt rundt 10 000,- på fanger,lakk,leppe og lykteinnsatser..så må spare inn der jeg kan nå...har jo enda CF vinge, CF sideskjørt og CF panser igjen...så er en 10 lapper igjen før jeg er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 da bør du jo i hvertfall ha råd til en grill til 500 spenn ^^ det er jo peanuts i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 hvor får man tak i CF grill i norge for 500 ? koster jo nesten 2000 på gs og schmiedmann! (skal ikke ha fake carbon).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 ebay hehe... der har de mye kjekt okey da, ligger på rundt 700 med frakt kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 hehe, jeg skal se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 du trenger ikke å bytte ut krom grilla,gjør som meg - bare lakker de svarte - bare i mellomtida mens du venter på carbon fin bil! Skal du lakkere leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 orker ikke lakke di svarte, vil ha originalt sorte.. Skal ikke lakke den nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Ikke skyt meg, Markus, men jeg synes den ble litt for dominerende i fronten Likte den gamle bedre, faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Ikke skyt meg, Markus, men jeg synes den ble litt for dominerende i fronten Likte den gamle bedre, faktisk... må si meg enig der. Men bilen er sinnsykt fin, liker fargen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Bilen din ble veldig pen. Så tøft ut med de leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Eirikl: BANG! Noen uredigerte bilder fra gårdagens minitreff (restenav bildene til di andre legges ut så fort jeg får redigert dem litt!) FIkk brev fra ACS i går, det inneholdt emblemene jeg har manglet samt nye som skal erstatte di som har stått på bilen i 7 år (!). Ellers er det CF GTR panser, CF CSL bakluke og CF grill som gjenstår nå! I dag reiser jeg til syden og blir borte i 14 dager, men morro med konstruktiv kritikk og ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Syns bilen er grom jeg Liker at ting er litt bøst Er kjedelig om vi alle kjører med M-tech2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå