ekvals Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Legger ut noen bilder av bilen etter vårvask. Kjøpte bilen i fjor høst og har fått den nylakkert i år. Har ellers endret div utstyr. Er på utkikk etter noen 20" felger for å gjøre det komplett. Lurer også å sette på titan nyrer samt andre oppdateringer. Bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 E53 er nydelige biler altså! men hvorfor har du lakkert en såpass ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Glemte å skrive det. Det var hærverk på den. Noen som hadde kastet sten på siden, taket, panser og i bakkant. Små bulker og striper. Pluss skade på ruter. Tok den med til en sjappe som takserte skaden til 75000.. Det blir fort dyrt. Ordnet det slik at jeg fikk hellakkert bilen. I tillegg lakkerte jeg takrails og hele veien ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Pent! Den dagen jeg skal ha 4x4, blir det X-serien : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Legger ved noen kveldsbilder som viser AE.. Skal snarlig bytte ut tåkelysene med xenon slik at de blir lik AE og kjørelys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Ser ut som en flott X5! Ikke mange av de på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Ble fin denne herlig med ny lakk, er det blanksvart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 X5 er pene biler Liker E54 best, men er ikke dum E53'n heller Blir bra med større hjul Planer om ny eksos etterhvert og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 X5 er pene biler Liker E54 best, men er ikke dum E53'n heller Blir bra med større hjul Planer om ny eksos etterhvert og? E54? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 mulig han mener facelift. jeg har ikke mye greie på X5. så vet ikke om facelift heter noe annet. denne var fin. tøff farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Den var tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 X5 facelift heter E53 og den nye heter E70 Aldri hørt om E54 Trådstarter: Nydelig bil! Gjort mye riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Gromt med skikkelig blank svart X5 a! Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Takker alle sammen. Det er Jet black.. Eller schwars 2 som også MBW kaller den.. Skulle absolutt hatt nye eksos rør.. Gjerne noe krommet tøffere.. Ellers har jeg bestemt meg for nye 20" felger med stag oppsett.. 275 fremme og 315 bake.. Har ennå ikke bestemt meg for om det skal bli style 87 eller 214. Å så må jeg nok til med LED baklykter ser jeg... Ganske slitte de lykteglassene i modten, så da har jeg unnskyldning til å sette på nye sonar baklykter.. Å det er nok en E53, jeg har heller ikke hørt om E54.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå