Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Se hva Breitbau ønsker for sin bil!? Er vel noe lignende denne prisen, og hans er en 325. 328 ligger som regel noe høyere i pris. Litt annen smak i styling enn hva jeg liker, men er jo hvertfall noenlunde gjennomført.

Må likevel si at hvis jeg først skulle brukt så mye penger for en slik bil, ville jeg heller valgt Breitbau sin :wink:

Og for all del, jeg synes denne er overpriset hehe

I tillegg er hans bil en 91 modell, og denne en 96 modell. Denne burde i prinsippet ligge såpass høyt i pris, selv om det virker noe på viddene. Men man kan jo regne ut hvor mye det koster å bygge opp en slik selv. Her får du jo et ferdig produkt. Og ja, jeg vet man som regel ikke får igjen det man legger i styling, men finner man rette kjøper er ingen ting umulig. Jeg ville forøvrig ha valgt breitbau sin 325 foran denne om det var snakk om samme pris.

Skrevet
Se hva Breitbau ønsker for sin bil!? Er vel noe lignende denne prisen, og hans er en 325. 328 ligger som regel noe høyere i pris. Litt annen smak i styling enn hva jeg liker, men er jo hvertfall noenlunde gjennomført.

Må likevel si at hvis jeg først skulle brukt så mye penger for en slik bil, ville jeg heller valgt Breitbau sin :wink:

Og for all del, jeg synes denne er overpriset hehe

Takk takk ;)

Nå tørr jeg ikke si hvor strøken denne egentlig er.. Men på min kan du regne med å få en så godt som ny bil. Karen på Naf her nede, han er forresten JÆVLI streng og originaltpoliti ovenfor ALLE bilmerker, sa at det var en av de strøkneste, tighteste og mest velholdte tidlig 90-talls bil han hadde sett siden tidlig 90-tall :D

Jeg likte ikke den grønne. Men hver sin smak.. ;)

Skrevet

Synes bilen så slik passe grei ut.. men interiør ble total kræsj.. :(

Ellers.. hadde nok blitt breitbau sin eller orginal m3 til denne prisen...

Pluss en sak som taler for breitbaus bil er at han jo snart byttet alt.. tviler på denne grønne er like godt bygget.. ser ikke slik ut iallefall..

Men som jeg allti sier.. finnes allti en dum 18 åring som skal ha akkurat den bilen samma faen ka det kosta.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...