ESveen Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Dette må være dagens optimist: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17056547 Er det en repost så slett tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Haha, ja det var veldig og det. Ikke var bilen pen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 er det muuuuulig! hadde det vært en m3, så kanskje!!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 haha.. såg denne selv idag.. del prisen på 2 så hadde det heller vore aktuelt.. flotte seter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Ja, ja sier jeg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 hmm regne 209/2 104,5 blir i meste laget det og spør du meg er en e36 dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Er noe magisk med E36... Blir verdt dobbelt så mye ved å montere jallatyling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Hehe...For såvidt en pen bil mener jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Synes ikke denne var så ille nei.. Sier ikke at den var fin, men har sett de så veldig mye verre. Er inne på noe med den bilen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Prisen er helt på viddene, men det er mye potensiale i den bilen. Ser ut som det er brukt noen gromme deler her og der. Slå av 75000, så får han nok napp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 fytti.. den bilen ser jo ikke ut i måneskinn.. hadde ikke gitt 30.000kr for den engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Ble total kræsj for meg med grønn bil og lilla interiør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Se hva Breitbau ønsker for sin bil!? Er vel noe lignende denne prisen, og hans er en 325. 328 ligger som regel noe høyere i pris. Litt annen smak i styling enn hva jeg liker, men er jo hvertfall noenlunde gjennomført. Må likevel si at hvis jeg først skulle brukt så mye penger for en slik bil, ville jeg heller valgt Breitbau sin Og for all del, jeg synes denne er overpriset hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Fin bil da, ser jo ut som de er ganske gjenomførte greier dette her. Ang. prisen så tviler jeg på att selger forventer å få solgt bilen til den prisen. Står nederst i anonsen "høyeste bud" såde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Uff kvalmt. E46 fanger på en E36?? Det krasjer uansett. Og passformen på stylingen var rett og slett dårlig, breddingene går jeg nesten inntil bakhjulene og støtfangeren bak går uti hjulbuene. Har han en latmannsarm bak passasjersetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå