Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter ny BMW som min nr 2 bil(skulle aldri ha solgt M535i'en)

Men jeg er litt som "VinglePetter" og klarer ikke å bestemme meg 8)

Jeg skal ha bil i 50-80k klassen og har funnet noen HELT forskjellige biler som jeg godt kunne tenkt meg.

Fornuften sier denne, nyere E36 med mindre motor:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16941746

Mindre fornuftig, men MYE grommere eldre E36:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 632#bilder

Og så over til en nyere E32(har egentlig ikke lyst på automat).

Skulle jeg hatt en E32 så måtte det blitt med denne motoriseringen:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17030636

Hvilken ville DU valgt og hvorfor

Skrevet

Jeg ville prøvd å finne en E39 til den prisen. Av de du listet opp hadde det nok blitt Touringen. Er jo bruksbil du skriver du er på utkikk etter så ;) Burde også være mulig å finne en grei E46 318 til under 80 000.

Skrevet
Jeg ville prøvd å finne en E39 til den prisen. Av de du listet opp hadde det nok blitt Touringen. Er jo bruksbil du skriver du er på utkikk etter så ;) Burde også være mulig å finne en grei E46 318 til under 80 000.

Ser litt på E39 også, men da skal det være minimum 523 og manuell gir og de vokser ikke på trær.

Dukker det opp en så er de ofte ribbet for utstyr, kjørt 300.000km eller alt for overpriset.

touringen var kul. men jeg hadde nok valgt e34 med m50b25 og manuel samt litt utstyr

Har meget lyst på en motorsterk E34 med manuell men se svar over.

Pen E36 men kmstand og hvitt skinn drar ned.

E34 er også pen men rust i dører, kanaler samt kmstand drar ned

Skrevet

Hva skal bilen brukes til? Bruksbil, banebil eller kosekjøring?

Siden det snart er sommer ville jeg sett etter en E36 cab, eller kanskje du skulle prøvd E30? :wink:

Skrevet
Hva skal bilen brukes til? Bruksbil, banebil eller kosekjøring?

Siden det snart er sommer ville jeg sett etter en E36 cab, eller kanskje du skulle prøvd E30? :wink:

Blir vel blandig av bruksbil og kosebil.

Er ikke så glad i E30

Eneste E30'en jeg kunne tenkt meg må være en strøken 325i M-tech II men da må en nok over 100k.

Skrevet

Skulle jeg bestemt hadde det blit E34 540'n eller E32 740. Heller kansje mest på 740 siden du ville ha bruk/kosebil, er akkurat det 7 serie er! Greit med litt utstyr også.

Automat er vel ikke så fælt i bruksbilen. Jeg har det i 320d synes den automat kassa er latterlig bra.

Skrevet
Skulle jeg bestemt hadde det blit E34 540'n eller E32 740. Heller kansje mest på 740 siden du ville ha bruk/kosebil, er akkurat det 7 serie er! Greit med litt utstyr også.

Automat er vel ikke så fælt i bruksbilen. Jeg har det i 320d synes den automat kassa er latterlig bra.

Har automat på 328'en og det går helt greit det men kan bli litt kjedelig til tider.

Og skulle den ryke, noe den ofte gjør på en bil som nærmer seg 250.000km så snakker vi fort en kostnad på over 30k.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...