Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ut ifra tlf jeg gjorde nå går det helt fint med senka bil. Vært gravd og noe humper, samt litt støv, men burde vel gå greit om alle tar det pent? ;-)

Det høres bra ut:D Ellers hadde jeg måtte trø til med shovelen imorra, men da håper jeg det går greit :-)

Du kan vel ta en liten tur likevel?

Haha så rått.. Anders87 på inspeksjonsrunde med shovel med en skuff med grus i.. Må fylle igjen hulla for han skal på utstillingen dagen etterpå :D

Haha..

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ble utsatt for noe utrolig kjipt igår :( Noen som har kjørt i høyre framskjerm (over dekket) og selvfølgelig stakk personen av uten å skrive lapp! Har i tillegg en annen skade på panseret som også har kommet da jeg har stått parkert. Om noen ser en sølvfarget E46 320D imorgen med disse skadene, så kom gjerne med forslag til bilopprettingsverksteder som er å anbefale. Eller kom bortom for å prate uansett :D Gleder meg! Håper været holder seg nå nå. Skyfritt og 20 grader i hovedstaden nå.

Skrevet

Avreise kl 09:30 fra Statoil på Kopstad

Da slenger jeg meg på med dere på Bergsenga.

Kl9.45-10.00?

Åssen bil skal jeg kjøre? E39 eller 1600?

Skrevet

Det er litt støv, grus osv den siste biten der, men det skal ikke være noe problem med senket bil. Det har vært litt graving der i det siste. Det er uansett så mye støv på veien nå at det ikke spiller noen rolle det lille stykket med litt ekstra den siste biten der. Kjører jo uansett sakte der.

Skrevet

Du kan vel ta en liten tur likevel?

Haha så rått.. Anders87 på inspeksjonsrunde med shovel med en skuff med grus i.. Må fylle igjen hulla for han skal på utstillingen dagen etterpå :D

Haha..

Hehe, skal gutten på treff, så skal han på treff :P

er i hamar nå, så slenger meg vel på med de som kjører derfra imorgen :)

[space]: Det høres bra ut, var redd det var skikkelig ille der, men da går det vel bra :)

Skrevet
Avreise kl 09:30 fra Statoil på Kopstad

Da slenger jeg meg på med dere på Bergsenga.

Kl9.45-10.00?

Åssen bil skal jeg kjøre? E39 eller 1600?

1600 uten tvil. :)

Skrevet

hmm....om jeg skal komme må jeg skru iherdig idag etter fylla igår..det blir artige saker....må montere dør trekk og nye høyttalere bak samt deksler i frontfanger og få pussa og gnikka bilen delux...hmm....

Skrevet

bilen min er også snart klar. skal få vasket den om ca 1 time. så er den klar til turen i morgen.

Skrevet
":3cj5n9e9] Kjører jo uansett sakte der.

Åh nei du, der skal jeg spinne opp grus fra 10-12 i morgen for å erte på meg alle bilvaskeekstreministene. :twisted:

Hehe. Si ifra hvis du trenger hjelp. :D

Skrevet

Da var 1600'n vasket og polert :D

Tok 530 også :D:D

Alt klart til treffet i morgen,venter til jeg ser en BMW kolonne på Bergsenga ca kl 9.45.

Melder en når dere drar fra Kopstad?

90515156

Skrevet

Ja jeg skal inn. Bare si et klokkeslett vi kan møtes på statoil mosseporten så henger jeg meg på. Motoren står nå i bilen og første svarte sporene er tegnet i moss.

Truls :-)

Skrevet

Da var jeg hjemme etter rigga telt etc.. på Valle Hovin. Så ikke så ille ut den veien som jeg først trodde (trodde kansje at hele veien, siste stykke var oppgravd og fylt med sand). Ble nesten litt action da 2 luft ballonger kom svevende over plassen og de kjørte inn i hverandre. Slipper vann på plassen iår om det ikke kommer noe regn inatt da. Ikke sett værmeldinga.

uo3tajcfsf1wpau5ttr7.jpg

dq0ydt3xjnbbrbs2g3ov.jpg

hgk8si7armlz02vukl6z.jpg

Ble ikke mye shinning for min del men er nå vasket.

Skulle vel det bare være glede seg til imorgen :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...